Oca 28, 2009
727 Views
0 0

Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(

Written by

image

Bir gün bir kız chat´ten bir oğlan ile tanışır. Bu kız oğlan ile haftalarca chatleşir, sabaha kadar! Konular açıldıkça açılır.
Kız bu oğlandan öyle hoşlanırkı, o oğlana aşık olur.
Her gün okuldan geldikten sonra bilgisayarın başına geçer ve oğlanın gelmesini bekler. Bazı günler olur, sabaha kadar chatleşirler, sabah olunca sevimli cümleler yazdıktan sonra okula gider.
Bütün gün onu düşünür, eve gitmeyi sabırsızlıkla bekler. Ama Aşkını bir türlü itiraf edemez, çok utanır.
Bir gün var gücünü toplayarak bilgisayarın başına geçer ve e-mail ile bir aşk mektubu yazmaya karar verir.

“Ercan, senden kaç zamandır hoşlanıyorum, ama bunu sana bir türlü yazamıyorum. Senin buna karşı bir tepki vermenden çok korkuyorum ki bilemezsin. Ama burada bir gerçek var. Seninle yazışırken, bambaşka bir dünyada oluyorum. Her satırını sabırsızlıkla bekliyorum.
Ercan Seni seviyorum.”
Ardından 5 dakika geçmez e-maile cevap gelir. Ve kız e-maili titreyerek açar. Açması ile kapatması bir olur.
Kız adeta şoka girer ve kendine 10 dakika gelemez.
Kendine geldikten sonra bir kere daha açıp maili bir kere daha okur.
Aynen şu cevap gelmiştir:

“Aylin, ben seni sevmiyorum, benden uzak dur. Artık bir daha bana yazma ve unut beni”

Kızın gözlerinden yaşlar akmaya başlar, gözü yaştan bir şey göremez olur. Banyoya gider, dolaptan uyku hapı alır ve odasına döner.
Bir ufak not bırakarak tüm hapları yutup bilgisayarın başında ölür!
Notta şunlar yazar:
“Ben sevdim ama sevilmedim. Bu hayata ELVEDA deyip ayrılıyorum. Ercan seni çok Seviyorum. ELVEDA!”

Akşam kızı ölü halinde bulurlar, annesinin birden gözü bilgisayara takılır.

Bir e-mail!!!!

Ercandan!!!!

Ercan şu maili göndermiş:

“Aylin senden çok özür diliyorum, benim ufak kardeşim sana bu saçma maili göndermiş. Ben sana bu sözleri asla yazamam. Çünkü……………ben……….seni SEVİYORUM!! Ercan!”

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Comments to Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(

  • Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan cansu

    ama bu çok acımasızca………

    21. Mayis 2008 @ 15:29
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan RABİA

    :S OFFFFFFFFFFFFF BENCCEDE COK ACIMASIZCA BOYLE SAKAMI YAPILIR KIZ YANI BIRAZ ANORMALIIIK VAR BI COCUK ICIN INTAR MI EDILIR AMA ONADA HAK VERIORUM GERCEKTEN SEVMIS AMA DAHA HAYAT UZUN OINUNE BASKALARIDA KIZAR SALAKLIK BENCE

    21. Mayis 2008 @ 16:31
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan sema

    UUFFF YAA ASIL O ERCANIN KARDESINI DOVCEN AKILANMASI GEREK O KIZ O KARDESININ YUZUNDEN OLDUUUU SALAK COCUUK NOLCAKKK OOFF ICIM KIYILDI YAA

    21. Mayis 2008 @ 17:35
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan pelin

    of yani yha nasıl bişey bu böle seymi olur alah alah sonunun okudumda kalbim durda yani kızda b,iras beklemmiş heee off
    cok fena oldum ayni ama ben lsan kardeşimi gebertirdim

    21. Mayis 2008 @ 19:48
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan nurcan

    warya tek kelimeyle öldüm ….

    22. Mayis 2008 @ 16:04
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan zeynep

    valla arkadaşlar yani gerçekse yuh yani kıza yazık cok sevmiş ama ercanın salak kardeşide bilemezdi demi onun için ne yapıyoruz şakalarımıza DİKKAT ediyoruz yazık ama ya

    22. Mayis 2008 @ 16:37
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan zeynep

    valla arkadaşlar yani gerçekse yuh yani kıza yazık cok sevmiş ama ercanın salak kardeşide bilemezdi demi onun için ne yapıyoruz şakalarımıza DİKKAT ediyoruz yazık ama ya

    22. Mayis 2008 @ 16:38
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(sultan tarafindan sultan

    süper ama sonu iii deyil

    22. Mayis 2008 @ 17:46
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan Duyqu

    yazık yha kız kendine yazık etmiş,bende aşığım ben de öLümüne seviyorm ben o kızın yerinde olsaydım kendime zarar vermek yerine nette onu bekler konuşur ondan sonra silerdim onu taki kardeşi o maili yazana kdr.evet çok acımasızca bi kardeş yüzünden kız hayata gözlerini kapamış gerçekten çok acı aLLah sevdiklerine sabır versin…!!!

    22. Mayis 2008 @ 18:33
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan esma

    inanmıoırum yaa iide hata kızda tekrar konuşması lazımdı heralde ya ne bilim ölüme başvurulur mu hemen yaa yazık olmuş ikisidene…

    22. Mayis 2008 @ 20:44
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan BuRcU

    öööööffffffff şaka ya da gerçek farketmez hiç bişey intihar sebebi olamaz;herşeye rağmen YAŞAMAYA DEĞER…

    22. Mayis 2008 @ 21:09
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan tuğçee

    yaa süperr kimse yaşamaz inş. böyle bişey çoooq kötüü

    23. Mayis 2008 @ 17:06
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan hazal

    YHAA İNTERNETTE AŞK OLUYOR MU Kİ?? HEMM HİÇ YÜZ YÜZE GÖRÜŞMEDİĞİ BİRİ İİÇİN CANINA KIYMASI SAÇMA BENCEE BU BNM GÖRÜŞÜMMMM

    23. Mayis 2008 @ 20:34
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan cenk

    abi fena bişey yha duygusala baqladı beni mekanı cennet olsun…….

    24. Mayis 2008 @ 13:02
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan Gürhan

    vay la yazık üzüldüm ya bi hiç ugruna gtti kız

    24. Mayis 2008 @ 22:34
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan zeynep

    Ya daha neler duyucaz kimbilir bu ne ya bunun için ölünürmü Hayat yaşamayı isteyecek kadar iyi olmayabilir ama ölmeyi isteyecek kadarda kötü değildir.

    25. Mayis 2008 @ 00:30
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan buket

    gerizekalı kardeşi b…. mu var bilgisayarı kurcalıyooooo.ne bu içim şey içim kıyıldı ya aşka bak çok üzüldüm.

    26. Mayis 2008 @ 11:24
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan canan demir

    aman be salakmış işte oh olsun ölsün…..bi erkek için intihar edilirmi aptallll!!
    faysalım benim….

    26. Mayis 2008 @ 12:43
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan HasaN

    Çok saçma arkadaslar ya insan chatten tanıstıgı biri için böyle şeyler yapmamalı ben buna aptallık derim başka söze gerek yok, Ya tamam gercek hayatta sever olmaz bu acıya dayanamaz intihar edersin ki buda çok yanlış ama bunu yine anlarım ama sanal ortamda bu dereceye gelmek çok saçma ve aptalca geliyor bana.

    26. Mayis 2008 @ 15:23
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(tarafindan lale tarafindan lale

    kızın yerinde ben olsam biraz daha beklerdim.ercan msnesini açtığı anda ona duyduğum sevgiyi anlatırdım. ercan\\\’ın kardeşi\\\’nin ağzınada sıçardım . hay öle çocuğa ben. hem kızda da şu var bir erkek için kendimi intihar etmezdim. onun gibi önüme ne ercanlar çıkar benim. geri zekalı kızzz hay öle kızda canını sokakta bulmuş heralde hemde hiç görmediği bir erkek için ölmüş malllllll bu hikâye gerçek çe bende neyim o uyku hapını bence ercan\\\’ın kardeşine verirdir kıza da iyi olmuş. salak kızzzzzzz ercan\\\’ın kardeşini tenhada kıstıracam

    26. Mayis 2008 @ 15:25
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(niilüfer) tarafindan nilüfer

    ercann seninmsnende kardeşin ne işi var daha önce söleseydin keşke onu sevdiğini bunlar olmazdı ah ercan bende seviom oda beni sevio biliom ama söyleyemioz

    26. Mayis 2008 @ 15:35
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan AHMET

    SAÇMA

    26. Mayis 2008 @ 18:40
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan desert

    dangalaklıktan başka bişi diiil.harcanan bişeyee bu kadar bağlanılmazki.yaşamak
    tan daha güzel daha heyecanlı ne olabilir ki…hikaye sallamosyun gibi….

    27. Mayis 2008 @ 17:06
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan matraq35

    Saçma nette tanıstıgı biri onu sevmio die intiharmı edilir fazla abartılı

    28. Mayis 2008 @ 07:31
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan hazal

    bence salaklık ya böle bişi olamaz hem nasıl tanımışta hemn sevsın ki

    29. Mayis 2008 @ 12:53
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan leyla

    off yhff çok kötü olmus yasık kısaaa

    29. Mayis 2008 @ 21:19
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan serap

    öyle bi kardeşim olsaydı sevgilimden sonra onu boğar gebertirdim hayvan şey

    30. Mayis 2008 @ 12:19
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan ebru

    yazık kıza yaaa… sonunu okuyunca çok fena oldum yaa.o kardeşinin de başka işi kalmamış sanki

    30. Mayis 2008 @ 20:44
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan murat ve büşra

    ıste ask böle bısey yha ne olursa olsun!!!

    30. Mayis 2008 @ 20:54
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan aAayySSS

    üff yha yazık olmuş kıza böle veletlere 3 öğün yemek 5 öğün dayak laasım MMM

    30. Mayis 2008 @ 21:34
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan Axii_qirl

    Olamazzz yhaaa feciiii bii durum buuu =((

    31. Mayis 2008 @ 13:02
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(tugce tarafindan tugce

    ya bence kardesın ustune de yuklenmemek gerekır nerden bılsın cocuk bole olcanı bence kız kendıne haksızlık etmıs cıdden nasıl oluoda baskası için canına kıyabılıo…

    31. Mayis 2008 @ 15:47
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan nzlcn

    yuuuhhh nasıl olur yha galiba ağlıcammmm

    2. Haziran 2008 @ 06:57
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan kübra

    ya süper ama çok acamaszıca kardeşi yuzunden kız intahar ettı

    2. Haziran 2008 @ 07:26
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(aptalca tarafindan DENİZ

    çok saçma ya…bi erkek hemde chat yaptığın biri seni sevmiyor diye intihar ediceksen doğmana gerek yok…

    2. Haziran 2008 @ 13:34
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan berna_81

    nedn olmzn olablr kıs cok sewmıs demmkı yaa ask bu arkdslar yaa gerck ask bu ıste bunu bulmk cokk ozrr bunu nutmaın …..

    2. Haziran 2008 @ 20:51
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan berna_81

    [size][/size]oooofff beee ask ıste buu ne desem azz yaa

    2. Haziran 2008 @ 20:52
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan FERDİ

    EE BENİM SALK KIZIM EE GRİZEKALI KIZIM SEN COK BİLE YAŞAMIŞSIN…BAHENEMİ ARIYORDUNDA BU ERÇANI BULDUN KENDN GİBİ BİRİNİ BULSANA TOPTAN TEMİZLİK OLURDU.EN AZINDAN HİKAYEYE RENK GELİRDİ BU NE SAÇMA HAYAT FELSEFESİ BE KARDEŞİM SANALDAKİ NİKİM:SESIZCOCUKTUR….BİR KIZ BENİ BULSUN AŞKIN HASINI YAŞATÇAM ONA ALHIMA

    3. Haziran 2008 @ 23:50
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan HiLaL

    BeN Çok SeVdiğim Biri İçin İntihar ederim ama tanımayıpda sevdiğim biri için İntihar etmem Ztn Sanal Aşk Yalan Yha Hee Tmm Gerçekleride Var Ama Önce YüzYüze TaNışsalardı Bu Gerçek DiiL Biraz SaçMa oLMuş Kusura Bakmayın Ama İii SaLLıyamamışsınıZ ….

    6. Haziran 2008 @ 15:13
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan ayşe beren

    ayhh inanmıormm yhaaa çook yasık kızaaa hayat gerçekten çook acımasızz bende ç.ook seviormm ve nedensee onunla bi rtürlü aramısss ii olamıoo ölmek üzreymm çünküü ark bende onsuz yaşayamıormm:S:S:S

    8. Haziran 2008 @ 15:23
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan şirin_kız

    yha ben sevgilimi sanala kaptırdım insanlar uçtumu ne camda görüp aşk yaşıo tanımadan fransa nere ist nere görüşme olanakları yok sadece msn sizce sonuç ne olur?ne kadar sürer?

    9. Haziran 2008 @ 13:52
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 AzRaiL_FiRaRDa tarafindan Rıdvan

    yuhh Bee ßittim Resmen ymn Le Gözlerm suLandı ßöyle ßişi oLmus mu cidden yaaa :

    9. Haziran 2008 @ 23:36
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan GFB_ZEYNEP

    çok aptalca netten aşk bulunmaz demiorm bulunur ama onun adının aşk olması için yüzyüze de görüsüp o elektriği almak lazm kız cok mallık yapmıs

    11. Haziran 2008 @ 15:36
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan yusuf

    bnmde sanal aşkım var inş. sonumuz böle olmaz ama gerçek aşk sanal olmaz!!!elini tutmadan ona dokunmadan sıcaklığımı hissedemeden aşk olmaz bu hikayeyede çok üzüldüm çok kötü bir son

    14. Haziran 2008 @ 01:00
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(nazlı tarafindan nazlı

    puhahaha çooookkk güldüm valla ne salakça hikaye yaaa daha tanımadığı çocuk icin intihar etmiş.kız zaten intihar etmeye meilliymiş. Bence ercanın kardeşinde hic bi suç yok çocuk nerden bilsin intihar edecğini KIZ ÇOKK SALAK.Artık mekanı cennetmi cehennemmi bilinmez ama bari orda mutlu olsun…

    19. Haziran 2008 @ 02:40
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan Himmet

    olmaz ya böyle bitmek zorunda mı
    bu arada bir önceki maile hitaben yazıyorum insanlarla dalga geçemezsiniz bu gibi hikayeler yaşanıyor bende aşığım internetten tanıdığım birine ama intihar etmedim daha biz bu gidişle mutlu bir beraberliğin temelini atacağız söyledim zaten herşeyi o da bana biraz zaman ver dedi

    19. Haziran 2008 @ 08:54
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 plastik nilcan=) tarafindan mine

    hep şu salak kardeşler bak ölümle sonuçlanmış aşk öyküleri…. bu olay bnm de başıma geldi kardeşim yüzünden çok sevdiğim bi çocuktan ayrıldım ama herşey kader kısmet alnımızda n yazarsa onu yaşıoruz=(

    21. Haziran 2008 @ 14:59
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan yanlız kalp

    YHAA ÇOKK SAÇMA İNSAN NETTE TANIŞTII BİRİ İÇİN İNTİHAR EDRMİ YHAA.. İİİİ OLMUŞ KIZA OHHHH NE DİİM HAKETTİ.. BEN GERÇEK AŞKI YAŞADIM YAŞATTIM VE TERKEDİLDİM DE ÖLDÜRMEDİM KENDİMİ O KIZA NOLUYO

    22. Haziran 2008 @ 21:24
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan Kübra (MaDGirL)

    WAyyy beee TAş kalpli olma (Yalnız kalp) nickli ARkadaşşş valla benım Kardeşim bırak maillerimi okuyup Cevap vermeyi adresim açıkken Pcye oturmaya korkuyo Ama harbi Yazık olmuş bea

    23. Haziran 2008 @ 18:53
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan Sulu bebek =)

    bence çok saçma olmuş sanal alemde kim sevipte intiharı düşünür ya bu kadar salaklık olamaz insan deliler gibi sevdiği biri için bile dayanabiliyorken bence saçmalık

    24. Haziran 2008 @ 18:22
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan CEYLAN

    (SULU BEBEK) SEN ÖYLE ZANNNET SANAL ALEMD E KİMSE BİRBİRİNİ SEVEMEZ DİYE BİŞEY OLMAZ HERKES BİR DEĞİLİDR ANLADINMIII BEND E SANAL ALEMD E BİRİYLE TANNIŞTIMM ONU O KADAR ÇOK SEVİYORURMMKİİİ ANLATAMAM BİLEE Bİ İNSANIN SEVECEĞİ BİRİ NERDE ÇIKACAK BELLİ OLMAZZ ANLADINMIII EĞERKİ O KIZIN YERİND E SEN OLMAĞIN İÇİN BÖYLE RAHAT KONUŞMAN NORMALL Bİ GÜN SENİN BAŞINA BUNA BENZER Bİ OLAY GELDİĞİNDE NASIL OLUYOMUŞ ANLARSINNN..BEN SANAL ALEMD E TANIŞTIMM AMA ALLAHIMA BİNLERCE KEZ ŞÜKREDİYORUM DUA EDİYORUM ÖYLE BİRİNİ ÇIARDIĞI İÇİN KARŞIMAA BİZ BİRBİRİMİZİ ÇOK SEVİYORDUK VE NİŞANLANDIKKK VE YAKINDA EVLENİYORUZZZZZZZ.BAKIN SANAL ALEMDE GENELDE İNSANLARIN AMACI BAŞKA OLUYO AMA HERKES BİR DEĞİLDİR BUNUDA UNUTMAYINNN…BEN ARADIM KİŞİYİ ÇEVREMD E BULAMADIM AMA SANAL ALEMD E ÇIKTI KARŞIMAAAAAAA

    25. Haziran 2008 @ 14:18
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(yeşil gözlü… tarafindan YEŞİL GÖZLÜ

    bence nette aşk çok saçma nasıl oluyor da hiç tanımadığın görmediğin birine aşık oluyorlar çok şaşıyorum artık herkes kafayı yemiş gerçek hayatta olsa hadi neyse diyecem ama bu bir sanal alemm gerçek hayatta bulamayan sanal alemde bulduğunu sanır ama halbuki bunlar sadece YALANDIRRR………

    25. Haziran 2008 @ 17:42
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan burcu

    bende aynı şekilde internette bi çocukla tanıştım ve ona aşık oldum şimdi bu hikayeyi ona maille gönderdim altınada umarım bu hikaye sana bişeyler ifade ediyodur yazdım inşallah anlar ama bende öyle bi cevap gelmesinden ve bu cevabı onun yazmasından çok korkuyorum…

    26. Haziran 2008 @ 18:52
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan degmezzz

    oof cok kotu bısey bence ….bır erkek ıcın degmez…ama ask bu ……ask ın gozu kordur her zaman…..

    26. Haziran 2008 @ 22:54
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan CEYLAN

    YA BU İNSANLAR NE KADAR GERİ ZEKALILA R YAAA SANAL ALEMDE TANIŞAN KİŞLER NEDEN BİRBİRLERİNİ SEVEMESİNNLERR NEDEN YALAN OLSUNKİİİİ!!!!!YALANSA BEN NASIL OLUYODA SANAL ALEMDEN TANIŞTIĞIM BİRİYLE EVELEBİLİYORUMMM.SANAL ALEMLE FALAN ALAKASI YOK SEVMENİN SADECE İNSANLAR BAZI ŞEYLERİ ÇİRKİNLEŞTİYOLAR VE HEP OLUMSUZ ŞEKİLD E BAKILIYOOO HALBUKİ ÖYLE DE DEĞİL.BENİM ETRAFIMDA ÇOK KİŞİ VARDI AMA HİÇBİRİDE İNSAN DEĞİLDİ HEPSİ ZİBİDİİİ SERSERİİİ.BEN HAYATIMIN AŞKINI BULDUM KİM N E DERSE DESİN ONU DELİLE R GİBİ SEVİYORUM 20.08.2008 GÜNÜ EVLENİYORUMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!

    26. Haziran 2008 @ 22:58
    burak__1990@hotmail.de tarafindan burak

    SANAL AŞKI YALANLAYANLARA SÖYLÜYORUM.SİZİN KARŞINIZA İNSAN ÇIKMAMIŞ.KARŞIDAKİNE GÜVENEMESSİN DOĞRU AMA SENDE SANALDASIN BUNU UNUTMA EĞER SEN İYİ Bİ İNSANSAN DEMEKKİ İYİ İNSANLARDA VAR SANALDA.MİLYONLARCA KİŞİ GÜNDE İNTERNETTEN BAĞLANTI KULLANIYOR HEPSİMİ KÖTÜ.KARŞINDAKİNİ NASIL BİLİRSİN DEMİŞ KALBİM GİBİ DİYE CEVAP VERMİŞ DEMEKKİ SİZ GÜVENİLMEZ İNSANLARSINIZ Kİ KARŞIYA GÜVENEMEMİŞSİNİZ

    7. Temmuz 2008 @ 14:54
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan birnur

    RESMEN KIZIN HAYATIYLA OYNAMIŞ BU YAPILIRMIII

    9. Temmuz 2008 @ 12:36
    duygusal_1_19@hotmail.com tarafindan birnur

    burak sana sesleniyorum istisnalar kaideyi bozmaz

    9. Temmuz 2008 @ 12:40
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan asi.melek

    yaşam bu kadar basit olmamalı bi umut yaşamalı insan pes etmemeli hemen..

    9. Temmuz 2008 @ 16:02
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(gmz tarafindan gamze

    bence hem kızın hemde oğlanın suçu var kız saçmalık etmiş oğlanın kardeşininde ne işi var msn de

    9. Temmuz 2008 @ 16:29
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan tutqu

    ((((((((((((((((((((((((((((.(brzdaha bklerdm çnkü hp konuşmuşuz sonçta bu hmn bitemez

    9. Temmuz 2008 @ 17:25
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan ßuttéRfLy quéénn

    uLan erkek için intaaar edio birinci olarak bir saçmalık sonrasına gelicede sanla ya ismi üstünd egercek olmayan harbi salaklık bunlar iii olmuş bokmu wrmış gitmiş neettn biirne aşık olmuş bukadr zayıf kızlra wrmı allla aşkına ya

    12. Temmuz 2008 @ 15:10
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan MUTLU

    YAZIK YA KIZDA HEMEN NİYE İNTAHAR ETMİŞ Kİ YA YAZIK BEEE

    14. Temmuz 2008 @ 12:14
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan RÜYA

    ßuttéRfLy quéénn..YA SEN KENDİNİ NE ZANNEDİYOSUNNDA BÖYLE KONUŞUYOSUN..NETTE TANIŞANLARIN HİÇBİRİ ZAYIF FALAN DEĞİL ANLADINMIIIII.SANKİ GERÇEK HAYATTA TANIŞANLARIN NESİ VAR…HERKES ŞEREFSİZ,PİSLİK OLMUŞ ÇIKMIŞ BU HAYATTAA..BENİM Bİ ARKADAŞIM VARDII..BİRİYLE TANIŞTII NORMAL HAYATTAA.BİZ BİRBİRİMİZİ ÇOK SEVİYORUZ DİYOLARDIII..AMA SONRAA O HAYVANIN,GERİZEKALININ NİYETİNİN BAŞKA OLDUĞUNU İŞ İŞDEN GEÇTİKDEN SONRA ANLADIKKK….NORMAL HAYATTA TANIŞTIDA NOLDUUU… NE DEĞİŞDİİ.ARKADAŞIMIN O İBNE YÜZÜNDEN HAYATI KAYDIII MAHVOLDUU.OLAN ARK. OLDUUU…KİMSEYE BAKACAK YÜZÜ KALMAMIŞTIII.ÖLÜMÜ BİLE GÖZE ALMIŞTII AMA HERSEFERİND E VAZGEÇİRDİM . Bİ SÜRE SONRA NETTEN BİRİYLE TANIŞTII BAYABİ KONUŞTULARR.ARK. HERŞEYİ AÇIK AÇIK ANLATTI ÇOCUCAA..TANIŞTIĞI ÇOCUK O KADAR İYİ BİRİYDİKİ ARKADAŞIMI HER HALİYLE KABUL ETTİİ ÇÜNKÜ ONU ÇOK SEVİYORDU.ŞUAN EVLİLER ÇOCUKLARI BİLEE VAR…SANAL ALEM SADECE Bİ VESİLE OLUYO..NETTE TANIŞMALARI BU KÖTÜLEMEYİN ARKADAŞLARR.HER İNSAN BİR DEĞİLDİRRRR…İNSANLLARIN İÇİ BAŞKADIR DIŞI BAŞKADIR BUNU KİMSE ANLAYAMAZZZ…NERDE OLURSA OLSUN SADECE İYİ İNSANI BULABİLMEKKKK….BURDAKİ KIZIN İNTAHAR ETMESİ BENCEDE SAÇMA AMA HERŞEYE AYNI AÇIDAN BAKMAYIN..

    14. Temmuz 2008 @ 14:31
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum :(seda tarafindan seda

    çok saçmaa bence sanal alemde aşkta olabiliyo doğru güvenilir kişiyi bulduktan sonra

    20. Temmuz 2008 @ 09:12
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan seda

    harbiden yazık olmus kıza ha ben olsam yapmazdım böle bişey .Hem herkes sevcek die bişey yok ya.Seven sever sevmeyen basar gider

    22. Temmuz 2008 @ 20:40
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan seda

    harbiden yazık olmus kıza ha ben olsam yapmazdım böle bişey .Hem herkes sevcek die bişey yok ya.Seven sever sevmeyen basar gider

    22. Temmuz 2008 @ 20:41
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan merve

    sanal ask var bea… kendimden biliorum bende askim icin eden kactim ne var yani seviorum da o sevior mu onu hala cozemedim ahh askim ahh… ben seni coook seviorum

    31. Temmuz 2008 @ 20:25
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan dilara

    o küçük bacaksızı dövmek lazım aslında kızında öyle yapamaması gerekiyordu yaşı daha genç önüne neler çıkardı daha

    6. Agustos 2008 @ 22:13
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan aynur

    çok kötü yaaa

    8. Agustos 2008 @ 16:38
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan gizem

    yuh yhani tmm ercann kardeşinde salaqlık warmış ama kısda amma malmış yha insan ascık bekler pat die intihar mı edilir kardeşim hayır intihar etcen madem adam gibi bi sebepten intihar et gitmiş nette tanıştıı çocuq için intihar etmiş mal yha..Allahm ne insanlar war…

    9. Agustos 2008 @ 16:34
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan asiyim

    öhh ba böle şakamı olurr yha tühhhh oooooooooofffffff offffff allahın belası çocukk naptın nan senn

    10. Agustos 2008 @ 13:01
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan asiyim

    öhh ba böle şakamı olurr yha tühhhh oooooooooofffffff offffff allahın belası çocukk naptın nan senn

    10. Agustos 2008 @ 13:02
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan çilem

    ya ama çoq acımassızca ben olsam kardesimi gömerim

    17. Agustos 2008 @ 19:33
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan HarD-RocK

    sonlarını okurken tüğlerim diken diken oldu yaa üzücü bi olay
    bu dünyaya bi kere gelirsin…. herkeze söylüyorum kendiniz için yaşayın !!!

    19. Agustos 2008 @ 23:25
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan damla

    SON KELİME DE ÇOK DUYGUSAL VE AĞLATICI BİR HİKAYE SİZ SİZ OLUN BİR ŞEYİN SONUNU GÖRMEDEN BİR İŞE KALKIŞMAYIN

    23. Agustos 2008 @ 13:13
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan mine

    çok saçma ıkı gunluk tanıstığı çoçuğu asık oldun oldun bıde ıntıhara kalkışması

    çokkkkkkkkk saçmaaaaaaaaa

    30. Agustos 2008 @ 17:43
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan ataman

    ercanın kardesının ….. kesmek lazım bence aralarına gırmış harap etmiş kızı

    3. Eylül 2008 @ 02:44
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan busra

    ayy couq qötüü bişee ya ben o kardesi varya dilim dilim dograrımm

    8. Ekim 2008 @ 13:48
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan ayşegül

    of ya cok kötü olmus böyle sey olur mu ya

    8. Kasim 2008 @ 03:15
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan acemkizi

    olamaz yaaaaaa boyle bise

    27. Kasim 2008 @ 12:14
    Re: Internette Ask -Sanal Ask – Kucuk Saka ve Olum 🙁 tarafindan vefasiz

    tek kelimeyle sacma insan chatte tanistigi biri icin olmeye degermi erkeklere olum yasasun cumhuruyet

    2. Aralik 2008 @ 09:28

    admin Ocak 28, 2009 6:37 am
  • ercan lanet olsun senin gibi insana aptal ne diye e.meili açık brakıyosun sende dengesiz

    eser Ocak 30, 2009 1:18 am
  • ya varya bu kucuk maydonoz kardesleri iiice dovmek lazım herseye karısmaslar olmazz sanki resmen katil olmuşşş

    yagmur Şubat 7, 2009 6:52 pm
  • ayy bu akşam ağlamaktan gözlerim kurudu ah be kızım snde dnlemeden anlamadan hemen nie kıydın canına

    seni_herşeyden_çok_seviyorum Şubat 27, 2009 3:59 pm

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir