Yaşanmış Gerçek Aşk Hikayeleri

HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza

By  | 

Diğer yaralılar Cihan Ünal (20), Nurcan Aktaş (23), Emre Kılıç (19), Merve Meriç (19), Ünal Demir (20), Hilal Kaba (21) ile ismi belirlenemeyen bir kişi Esenyurt Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaralılardan bazılarının sağlık durumlarının ciddiyetini koruduğu belirtildi.
Kazada ölen Ayten Topuz’un erkek arkadaşı dakikalarca genç kızın cesedi başında ağlayarak sinir krizi geçirdi. Cesede dokunan genç adam, “Hani yoktu vazgeçmek, hani beni bırakmayacaktın bitanem” diye isyan etti. Adı öğrenilemeyen bu kişi polis memurları tarafından cesedin başından güçlükle uzaklaştırılabildi.
Hastaneye kaldırılan yaralıların yakınları sinir krizi geçirdi. Jandarma tarafından güçlükle sakinleştirilen çift çocuklarının bulunduğu hastaneye gönderildi.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/9199351.asp?top=1

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

2 Comments

  1. admin

    Ocak 28, 2009 at 7:23 am

    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan qamsz..

    kazada insanın sevdiğini kaybetmesi kdr kötü bişi olduğunu düşünmüyorum.. ölüm her şekilde kötü elbet ama zamansız gelen ölümler.. tarifi yok bu acının! bnde yaşadım.3 yıl önce.. hız tutkunu olan erkek arkadaşımı motor kazasında kaybettim.. “hızlı yaşa genç öl!” diyenlerdendi..dediği oldu..onu hala seviyorum etkisinden yıllardır kurtulmuş değilim..bu fotoğraftaki arkadaşı çok iyi anlıyorum.acısını en iyi anlayanlardan biri olarak paylaşıyorum..diğer insanın bana yönelttikleri dilekleri bende ona gönderiyorum.. sabır !..

    18. Haziran 2008 @ 20:43
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan AŞIK

    offf yaaa ah şu ayrılıklar varya benimde baıma geldi yakıyo yüreğm sevdiğim öldü şimdi tekim aşkım benim şimdi bizim şarkımızı dinliyorum ağlıyorum boşluktayım sanki bekle beni elbet birgün kavuşuruz hemen şimdi gelsem yanına ama allahın verdiği canı ancak allah alır bebeğim bitanem senin bana artık söyleymediğin o 2 sözü şimdi ben sana söylüyorum güneş gökyüzünde yansa yakılsa bulutlar başını eğip ağlasa yıldızlar gözyaşı gibi dökülse,tut nefesini sıkı tut SENİ SEVİYORUM,SENİ SEVİYORUM gözleri deniz kokan yarim

    SENİ SEVİYORUM

    19. Haziran 2008 @ 14:13
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza seviyorum tarafindan alev

    Allah sabır versin diyorum.gerçekten çok çok zor bi durum.Allah kimsenin başına vermesin.kendimi yerine koyunca çok kötü oluyorum.yüreğim dayanmaz.hep ağlardım heralde.ben aşkımı çok seviyorum şuan kntürümz yok görüşemiyoruz.şuan bile onsuz duramıyorum.ona bişey olmasından çok korkuyorum.Allah kimseyi sevdiğinden ayırmasın.Ve tekrar Allah sabır versin…

    20. Haziran 2008 @ 12:38
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan makbule

    yaa ben cok üzüldüm ya allah cok büyük sabirlar versin kolay degil herseyde bir hayir var demek olcagi varmis ama ben düsünüyorumda ben o durumda neyapardim bilemiyorum.acinizi paylasiyorum dilerim allah yardimciniz olur hayat devam ediyor insallah öbür tarafta allah sizi kavusturur

    20. Haziran 2008 @ 20:45
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan selma

    cok kötü bişy yaa allah kimseye sewdiginin acısını göstermesin bende yasadm nasıl anlatsam bilmiyorum anlatılmaz bi acı bu
    kabullenmek alışmak cok zor allah o arkadaşa sabır wersin allahım inşallah kimseyede böyle acılar yasatmasın

    21. Haziran 2008 @ 00:10
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan Kübra

    Çok kötü bi durum yha biz bunları okurkan dinlerken üzülüyoruz o kişİler ne yapsın sevdiğinden ayrılmak çok kötü bişeY Allah kimsenin başına vermesin

    22. Haziran 2008 @ 19:34
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan derin

    ayyy çok kötü bi$ey oLmaLı beni bugün sevgiLim terk etti acısı haLa içimde demek sevdiğime bi$ey oLsa ya$ayamam heraLde aLLah sabır versin

    22. Haziran 2008 @ 21:01
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ZEYNEP

    BENDE SİZE KTLIORM ARKDŞLR BNDE SEVDİİMİ AZDAHA BİR TRAFK KAZASNDA KAYBEDİYODUM ÇOK KÖTÜ BİR DURUM DÜŞÜNSENİZE O GENCİN YERİNDE OLDUĞUNUZU BEN ORDA KNDMİ ÖLDRÜRDÜM ALLAH ONA SBRWERSN WALLA

    22. Haziran 2008 @ 22:33
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan fatma

    allah sabırlar versın allah kımseyı sevdıgınden ayırmasın derım cok kötu bır durumdur umarım

    23. Haziran 2008 @ 12:44
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan burcu

    ya hiç bir insan mutlu olmıyacakmı hep böle mi olucak AYRILIK yetmez mi bukadar ayrılık yetmez mi bu kadar acı daha nereye kadar böle gidicek bunun bir çözümü yokmu bence var şimdiden sevdiğiniz kıymetini bilin şimdiden herşeyi yaşayın gururu bir yane bırakın ve ona yüzlerce binlerce kez SENİ SEVİYORUM diyin her zaman.yarın ölücekmişsiniz gibi gününüz yaşayın herkez mutluluğu hakediyordur

    23. Haziran 2008 @ 13:20
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan m!n€

    ya alhm kimseye acı vermsn helese aşk acısı asla ilcı olmayn derdi devası olmayn bi hastlık
    insanı yşarken öldürüyor

    23. Haziran 2008 @ 15:13
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan m!n€

    burcu hklısın ama bu seferde baqlanınca insan kopamıyor onu kaybettinde buda insana daha cok koyuyor bnce en isi sewmemek sewdiginisi kybettinisde yşmk stn imknsz ya sizi krşnsdaki keybettiginde bnce bglanmamak ve baglattırmak en isi

    23. Haziran 2008 @ 15:16
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ezel

    okadar kötüki sevdigini kaybetmek tam1 sene oldu kaybedeli hala aglıyorum sanki hala o varmış gibi adresine mail atıyorum tlf arıyorum açan olmuyo ozaman bidaha onu kaybettigimi anlıyorum bu haberi gördügümde kollarımda can veren bitanem aklıma geldi piskolojik tedavi görüyorum kabullenemiyorum bunu yazarken bile aglıyorum onu cok seviyorum o benim koca bebegimdi

    23. Haziran 2008 @ 17:46
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan sude

    ewt allah sabır versin verioda.bende trafik kazasında kaybettim erkek arkadşımı 1 yıl önce kurban bayramında.çok acı bir durum duyunca resmen dünya başıma göçtü.o kadar kötü bir duyguki anlatamam.bi an yanında bi an değill.her gece ağladım her gece ama tam bi yıl oldu.unuttum sayılmaz ama acısını gömmek zorundaydım.neden biliomusun oysa nişanlıymışş.bu beni bir kez daha yıktıı.çok kötü günler geçirdimm.ama allah öbür dünyada yardımcısı olsunn..nişanlısıylada görüştüm..piskolojik destek görüomuş.onu daha ii anlıorumm…ama çok yazık yanii resmen oynattı neyse allah yardımcısı olsun ne diyim.. ama nefretim içimde büyüyüoo gün geçtikçee..sevgi değil nefret……olsun şimdi çok mutluyum birini seviorum ama onunda bırak gitmesinden o kadar çok korkuorum ki anlatamam…hayat işte arkadaşlarr..neyin ne zaman olcağı belli değil……

    23. Haziran 2008 @ 20:37
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan sude

    ewt allah sabır versin verioda.bende trafik kazasında kaybettim erkek arkadşımı 1 yıl önce kurban bayramında.çok acı bir durum duyunca resmen dünya başıma göçtü.o kadar kötü bir duyguki anlatamam.bi an yanında bi an değill.her gece ağladım her gece ama tam bi yıl oldu.unuttum sayılmaz ama acısını gömmek zorundaydım.neden biliomusun oysa nişanlıymışş.bu beni bir kez daha yıktıı.çok kötü günler geçirdimm.ama allah öbür dünyada yardımcısı olsunn..nişanlısıylada görüştüm..piskolojik destek görüomuş.onu daha ii anlıorumm…ama çok yazık yanii resmen oynattı neyse allah yardımcısı olsun ne diyim.. ama nefretim içimde büyüyüoo gün geçtikçee..sevgi değil nefret……olsun şimdi çok mutluyum birini seviorum ama onunda bırak gitmesinden o kadar çok korkuorum ki anlatamam…hayat işte arkadaşlarr..neyin ne zaman olcağı belli değil……

    23. Haziran 2008 @ 20:38
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan duygu

    kazada ölen gençlerin ailelerine baş sağlığı dierim. mekânları cennet olsun.
    şu yalan hayatta herşey mümkün acısıyla tatlısıyla yaşayıp gidiyoruz işte.
    allah sabır versin çok zor bi durum.

    24. Haziran 2008 @ 13:50
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan izmirli_tuğçe

    gercekten bunu duydum hatta bu haberı gazetde okumustum..cok agladım yarabbım sen kımsenın basına verme bole acılar…ALLAH bu abıyede sabır kuvvet versın aılesınede ama hayta bu acılarla kaplı..mutlulugu yakalamak cok zor bu dunyada yalanlarla dolu acılarla .. ölümden cok korkuorum ama bırgun hepımız olcez ama sewdgım ınsanlardan once ınsallah ben oleyım..onların acısını ALLAH ım bana gostermesınn.

    24. Haziran 2008 @ 13:54
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan izmirli_tuğçe

    gercekten bunu duydum hatta bu haberı gazetde okumustum..cok agladım yarabbım sen kımsenın basına verme bole acılar…ALLAH bu abıyede sabır kuvvet versın aılesınede ama hayta bu acılarla kaplı..mutlulugu yakalamak cok zor bu dunyada yalanlarla dolu acılarla .. ölümden cok korkuorum ama bırgun hepımız olcez ama sewdgım ınsanlardan once ınsallah ben oleyım..onların acısını ALLAH ım bana gostermesınn.

    24. Haziran 2008 @ 13:55
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan merfe

    allah sabır wersin gerçekten çok zor kmse bu acıyı yaşmasınn zor çok zor….

    24. Haziran 2008 @ 14:10
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan nilay

    evet gerçekten çok zor bi durum arkadaşlar. bende sevdiğim insanı kaybetmenin acısını yaşıorum yıllardır. benşm sevdiğim askerde şehit düştü. hala unutmuş değilim.2 yıl oldu.allah o gence sabır versin. tüm sevenlerini kaybetmiş insanlara… burdan allahtan sabır diliorumm. yüreğimiz sizlerle.

    24. Haziran 2008 @ 15:06
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan aksaray (altınkayalı) arzu

    sevdiğini kaybtmek zordur anlarım onu ölümle paylasmak ise imkansızdır… ama giden sevgiliyi ölü kabul etmek dahada zordur nefes alışını hissetmeyeceksin bi adım yakınında görmez geleceksin bazen diyorum bu yası ölseydinde arkandan tutsaydım diye sonra kıyamıyorum masum gülüşüne ah be sevdiğim yıllar geçti aradan ilk göz ağrımdın benim unutamadım senii unutamadım işte allah o kazada sevdiğini kaybedene sabır versin… ben ne yapıyım be kardesim sevdiğim gözümün önünde bi baska tende yasıyor naparsa yapsın vazgecemiyorum

    24. Haziran 2008 @ 18:36
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan temas

    yha cok üsüldük ama ölüm işte nerde ne zaman cıkacagı belli oolmaz basın saolsun düşüncesi bile mahvedio yha

    24. Haziran 2008 @ 19:48
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ada

    cok kotü bi duygu yha cok üzüldüm benim sevgılım suan cok uzakta ama ben onu kaybetmekten cok korkuyorum onu cok sewiyorum

    24. Haziran 2008 @ 22:12
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ALYAZMALI

    EVET ÇOK ZOR Bİ DURUM BENDE 4 YIL ÖNCE Bİ KAZADA KARDEŞİMİ KAYBETTİM HAYATR O GÜNDEN İTİBAREN O KADAR DEĞİŞTİKİ VE O AN O KADAR KÖTÜ Bİ AN Kİ ONUN ÖLDÜĞÜNÜ ÖĞRENDİĞİN AN
    YAŞAMAYAN BİLEMEZ AMA NE YAZIKKİ HAYAT DEVAM EDİYO NE YAZIKKİ YAŞAMAK ZORUNDAYIZ BU SÖZÜ SÖYLEYENLERDEN BİLE NEFRET ETMİŞTİM AMA ALLAH SABIR VERSİN

    25. Haziran 2008 @ 09:45
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ALYAZMALI

    EVET ÇOK ZOR Bİ DURUM BENDE 4 YIL ÖNCE Bİ KAZADA KARDEŞİMİ KAYBETTİM HAYATR O GÜNDEN İTİBAREN O KADAR DEĞİŞTİKİ VE O AN O KADAR KÖTÜ Bİ AN Kİ ONUN ÖLDÜĞÜNÜ ÖĞRENDİĞİN AN
    YAŞAMAYAN BİLEMEZ AMA NE YAZIKKİ HAYAT DEVAM EDİYO NE YAZIKKİ YAŞAMAK ZORUNDAYIZ BU SÖZÜ SÖYLEYENLERDEN BİLE NEFRET ETMİŞTİM AMA ALLAH SABIR VERSİN

    25. Haziran 2008 @ 09:45
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan rocker girl

    allah yardımcıları olsun yha çok ktü allah kmsenn başına ermesin

    26. Haziran 2008 @ 02:21
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan damla

    Aynen bende bu acıyı tattım çok kötü bişe liseye gidiodum biriyle çıkmaya başladım onu tanımadan önecde okulun oaralrdan hep geçerdi ARABAYLA çok hızlı bi şeklde sna çıkmaya başladım ama sersernn biriydi ama insan sevince serserri falan dinlemio yani nese arabaya bindik arkadaşlarla 6 kişiyiz çıktığm çocuk aabayı sürüo ben onun yannda oturorum arkadaşlarda arkada arabada BMW ydi bide egzoz taktırmş ddurmadan egzoz patladı ya arabalarmdan arasndan makas falan atıo tabi biz korkudan ölüorz yavaşla diorus yok dio snra tam gidcemz piknk yerine yaklaştk tam dönüo oh be snnda gelkdik falan dioduk tam dönerken arabnn sol tarafı kamyonn altına girdi direksiynn olduğu yere ve lçıktım haytaını kaybett ve arkada oturan 2 arkadaşımda haytını kaybetti beni ise kolum ve bacağım kırıldı öbür arkadaşlara pek bişe olamdı çünkü tama ltına girmedk sadec soldan geliodu zaten kamyon sol tarafı girdi çokk kötü bişdi o anda bende bittim aradan 2 yıl geçti bunu ayzarken ağlıorum gerçi iki sendr ağlamadım gün yok anlıorum sizi ama yapcak bişe yok dua etmekten başka………

    26. Haziran 2008 @ 16:48
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan selin

    o acıyı yaşamadımm…allah t kimseye yasatmasın cunku insan normal kevgada bile onu kaybetme korkusunu yasıoo üstelikk yasııoo oluokenn ki bunun aksini düşünemiorumm bile hayytta herseyi olan,tek guvendiği ,hayattane olursa olsun sadece seni sewdiğimi aklından cıkarmaa diyenn sewgilisini kaybedioo…düşüncesi ble bu kadar kötüykenn onu yaşamakk tarifsizz acıdırr…allah sabır versnn dierekk ne kada yararlı olunr bilmiorum ama sabır sadecee…

    27. Haziran 2008 @ 00:43
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan cansu

    çok kötü ya

    28. Haziran 2008 @ 12:22
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan naz

    ewet çok kötü ne diyeceğimi bende bilmiyorum.allah kimsenin başına vermesin.benimde sevgilim ağustosta askere gidiyor.onu kaybetmekten çok korkuyorum sürekli şehit olucam diyor deliricem yaa.umarım kmse böyle acı görmez….

    29. Haziran 2008 @ 14:03
    latife: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan LATİFE

    bakın bububn benzeri bir şey daha var
    bu hikaye avusturalya dan ….
    bir kız ve delikanlı,bir motorsikleetin üzerinde 180 km hızla gidiyorlar ve aralarında şöyle bir konuşma geçiyor
    kız:lütfen yavaşla.ben korkuyorum
    delikanlı:hayır bak nekadar eglenceli
    kız:lütfen lütfen çok korkuyorum
    delikanlı:eki ,beni sevdigini söyle
    kız:seni çpk seviyorum,lütfen yavaş.
    delikanlı:şimdi bana sıkıca sarıl
    kız delikanlıya sıkıca sarılır
    delikanlı:şimdikasketi çıkarıp kendine takar mısın?başımı çok sıktı.

    ertesi gün gazetelerde şöyle bir haber çıktı:motorsikletkazası.motorsikletin fren kazası nedeniylebir binaya çarptı iki kişiden biri kurtuldu

    gerçek ise şöyleydi:yolun yarısında,firenlerin bozuldugunu anlamış ama kıza belli etmek istememiştir
    bunun yerine kızdan kendisini sevdigini söylemesini istemiş ve kendisine son bikez sarılmasını istemişti.sonra kendisi ölümü pahasına,kızın başlıgı tak masını istemişve hayatta kalmasını sağlamıştı

    İŞTE GERÇEK AŞKIN ANLAMIYDI BU

    29. Haziran 2008 @ 15:12
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan deniz

    gercekten cok kötü bi durum allah yardımcın olsun
    okurken,bile gözlerim doldu benimde sevgilim var düşününce
    cok kötü

    29. Haziran 2008 @ 17:15
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan nazlı

    çok etkileyici tüğlerim diken diken oldu allah geride kalanlara sabır versin habere çok üzüldüm yorum yapan arkadaşlarada oyle allah kimsenin başına boyle birşey vermesin nişanlımla aramda kavgalar olur üzülürdüm ne buyuk hata yaptığımın farkına vardım bencillik etmişm bunları okuyunca ben na yaşamışım ki dedim ben onu kaybetsem yaşayamazdım

    29. Haziran 2008 @ 18:57
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan banu

    gercekten çok zor bişey allah düşmanımın bile basına vermesin benim bitanem askerde onun 15 ay yanımda olmamasına bile dayanamıyorum öle bişeyi düşünmek bile istemiyorum allahım ondan ve sevdiklerimden önce benim canımı alsın

    30. Haziran 2008 @ 08:51
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ela

    insanın sevidigini kaybetmesinden kötü bisey olmaz herhalde bızı hayata baglayan zaten yakınlarımız sevdıklerımız degılmı cook üzüldüm coook

    30. Haziran 2008 @ 10:47
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ayşe

    rabbim o gencin yar ve yardımcısı olsun bol bol sabır versin gerçekten çok zor bişey benim sevdiğim okuyo ve bu duruma bile dayanamazken öle bi durumda ne yaparım bilmiyorum tek bldiğim şey bol bol dua ediyorum rabbim ikimizede hayırlı uzun ömuürler versin alacaksada aynı zamanda alsın yanına O BENİM HERŞEYİM

    30. Haziran 2008 @ 20:44
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan yasmın

    ya allah kımsenın başına vermesın boyle şey olunlerın yakınlarınada allah sabır versın yaa duşunmesı bıle kotu bn kafayımı yerım bnde olurmuyum bılmıyorum ama allaha dua edıyorum her gecenın ve ger sabh bızı ayır maısn dıyee

    1. Temmuz 2008 @ 18:01
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan BORA_ZAN

    ewet arkadaşlar herkesin yazdıgı gibi bizlerde üzülüyorum bu yaşanan olaylara ama yaşadıgımız ve yaşayacagımız olaylar bizler için. Aşk, sevgi, birlikte oldugu zaman, inanın ki beraber olmadıgınız zamanlardan daha sıkıcı gelecektir sizlere .Belkide bunları okuyanlar benim hakkımda ne kadar ukala diye aklından geçirecektir.ama bu işin ukalıkla alakasının olmadıgını sizler kabul etseniz yada etmesenizde hayatın en acı gerçekleridir.
    Bir sevginin ölümsüz olması yada dillerden dillere dolaşması için 2 tarafında bir şeylerden fedakarlık yapmasını gerektirir.bu bazen hayatından, bazen bulundugu şehirden ,bazende karşısındaki kişinin dünyasından ayrılmaktır.

    Siz çok sevdiginiz birisinin mutlu olabilmesi için siz mutsuz olmayı göze alabilirmisiniz.

    ALLAH KİMSENİN YÜREGİNE TAŞIYAMAYACAGI KADAR SEVGİ VERMESİN

    1. Temmuz 2008 @ 21:53
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan muhammet

    allah sabır versin

    2. Temmuz 2008 @ 00:32
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan yaralı

    ya gercekten cok kotu bişiy ya.allah kimseye sewdiğinin ölümünü göstermesn.allah sabır wersn.insan sole bi düşünüoda aynı sey bnm basıma gelrse naparım die onda bile o korkudan dolayı gözleri doluyo tüyleri ürperiyo insanın.allah yardmcısı olsun.hayat kısa bari kırmayalım birbirimizi…

    2. Temmuz 2008 @ 00:44
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan serap

    tuglerım dıken dıken oldu cok kotu bırsey bu yaa allah sabırlık versın…..çok üzüldüm………

    2. Temmuz 2008 @ 11:39
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ebru

    ayrılığın ne demek olduğunu bilirim ama bu haberi okuyunca gerçekten inanıngözlerim de yaş geldi ALLAH sabır versin ayrılmak söylendiği kadar kolay olmadığını bir kez daha öğrendik

    2. Temmuz 2008 @ 12:39
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan muazzez

    öncelikle allah sabir versin herkeze…

    ben bu haberi okuyunca cok kötü oldum…cok üzüldüm… korkunc bir durum… allahin verdigi cani allah alir derler ama allah hizli süratli araba kullanin demiyor bundan bir ders almaliyiz arkadaslar… bizde veya bizide sevdiklerimiz buna benzer sekilde kaybede bilir… allah korusun hepimizi… allah hic kimseye tasiyamayacagi bir dert kaldiramayacagi bir hüzün yasatmaz sonucta hersey biz kullar icindir… haberi okurken gözlerim doldu resmen canim acidi… allah böyle aciyi kimseye yasatmasin… cok üzüldüm … allah sabir versin …

    2. Temmuz 2008 @ 14:34
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan halim bolat

    Ayrılığın zor olduğunu bilirim. bu haberi okuyunca gerçekten çok üzüldüm Allah sabırlar versin (sarikaya_gazate_66@hotmail.com

    2. Temmuz 2008 @ 15:22
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan korhan görmen

    allahın istegine karsı gelınmıyor kımı mutlu olurken kımı uzulucek dunyanın kuralı bu önemli olan sevdiginin kıymetini bilmek ölene kadar yanında olmak
    zaten allahın takdiri dısına kımse cıkamaz kendinize iyi bakın saygılar…gormen_15@hotmail.com

    2. Temmuz 2008 @ 22:15
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan mine

    [b][/b]yha çok zor bnm de sevdiğim buğün siirte bidaa ğelmemek üzere ğitti ve bn konyadayım bidaa blki yüzünü bile ğöremem evt bırakıp ğitmek yoktu ğel esmer yarimm ğel seni seviyorum ölümüne bna akl verin nolur allah yardmcısı olsun onunda bizimde

    5. Temmuz 2008 @ 21:12
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan gül

    bizde çok üzgünüz böle bişey yaşamadık ama eminiz< kötü birşeydir ayrılığın zor olduğunu biliriz allah sabır versin o kişiye bu haberi okyuyunca çok kötü olduk çok zor alalh sabır versin... Kazada ölen Ayten Topuz'un erkek arkadaşı dakikalarca genç kızın cesedi başında ağlayarak sinir krizi geçirdi. Cesede dokunan genç adam, “Hani yoktu vazgeçmek, hani beni bırakmayacaktın bitanem” diye isyan etti. Adı öğrenilemeyen bu kişi polis memurları tarafından cesedin başından güçlükle uzaklaştırılabildi. bu taraf özellikler beniğ etkileyen taraftı ama öyle üzüldümki anlatamam allah yardımcın olsun kardeş...... 5. Temmuz 2008 @ 21:41 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan buse valla çok kötü bi durum ben öle bişey yaşasam hayata küser odamdan hiç çıkmazdım off düşünmesi bile kötü allah sabır kimsenin başınada ayrılık vermesin iyi geceler seven herkes kavuşsun 5. Temmuz 2008 @ 21:57 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan eda savaş arkadas yıne iyi dayanmıs ben olsam orada can verırdım,sevdıgım ınsan ölücek ve ben hayatta kalcam ımkansız bence.allah sabrınıda verıo ama.sevdıgım bı ınsan yok ama allah herkesı korusun böle ayrılıktan 7. Temmuz 2008 @ 16:30 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan esra gerçekten çok acı bı durum insanın en mutlu gününde sevgılısıni kaybetmesi kadar kotu bi sey yoktur heralde bende baş saglıgı dılıyorum ve sabır et dıyorum olanlara ragmen hayattan ümidini kesme... 7. Temmuz 2008 @ 17:35 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan gizem hayatt yalann ya herşey boş herşey boşşş 8. Temmuz 2008 @ 13:03 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan GodofwaR Evet acı bi olay Kaldırılabilicek bi hüzün değil o erkek için Sölediği 2 cümleden anlaşılıyor ölesiye sevdiği Unutması gerçekten zor olucak Ama bir yandanda düşünmeliki hakiki tarafta onu sevgiyle bekleyen biri kesinlikle olucak Tekrar tekrar geçmiş olsun Allah ona sabır sevgilisine ise rahmet eğlesin Diyecek fazla bişi yok ne yazıkki I will always love you dark_lord_godofwar@hot... 10. Temmuz 2008 @ 18:49 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan MUTLU MUTLUYKEN İLLA BİŞEY ÇIKIYOR YA BAŞIN SAOLSUN.BİLMİYORUM HAKLIMIYIM AMA BEN KIZ ARKADAŞI ÖLMÜŞ ERKEKLE EVLENMEYİ DAHA ÇOK İSTERDİM.KAYBETTİĞİ İÇİN SEVDİĞİNİ KAYBETMEMEK İÇİN BİDAHA KORKAR.BİRBİRİNİ ALDATANLAR GEBERMEZLER HEP SEVENLER ÇEKER ACIYI.AMA ONLAR DAHA ŞANSLI AŞKLARI NI DİĞER DÜNYADA YAŞARLAR MUTLU OLURLAR.HEVES DOLU DÜNYA YERİNDE GERÇEK DÜNYA.ALLAH SABIR VERSİN.SEN ÇOK ŞANSLISIN SENİ SEVEN BEKLEYENDE.HAYAT DEVAM EDİYOR.ALLAH KİMSEYE YAŞATMASIN.BEN NASIL DAYANIRIM BİLMİYORUM ALLAH SEVDİĞİNİZİN ACISINI GÖSTERMESİN.ALLAH ONUN CANINI ALMADAN ÖNCE BENİM KİNİ ALSIN. 11. Temmuz 2008 @ 12:05 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan HİLAL O KIZA ÇARPAN GEBERSİN BU KAZALAR BU AİLELER YÜZÜNDEN HEP AYRILIK YAŞANIYOR YA.BUNASIL DÜNYA BE.İLLA Bİ HALT ÇIKACAK SEVENLERİN AYRILMASI KADAR ACI BİŞEY VAR MI HELE ÖLÜM AYIRIYORSA.NE DNME İHTİMALİ NEDE GÖREBİLME İHTİMALİ VAR.YALAN DÜNYADAN GERÇEK BEKLEMEK HATA YA. 11. Temmuz 2008 @ 12:14 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan hilal Allahım hayat ne kadar acımasız ya gerçekten çok üzüldümya allah çok çok sabır versin ya düşünmesi bile beni kötü edio ben gurur yaptım sevdiğimisöyleyemedimşimdi o başka biriyle çıkıo kimse gurur yapmasın gerçekten aşkta gurur olmas bu olay tüm sevenlere ibret olsun sevgdiğininizin değerini bilim kendimiçinde söylüyorum erkek arkadşaıma çok kötü davranıyorum beni kaybetmekten kotktuğunu söylüo bu olaydan sonra bende akılladım tekrardan allah sabır versin ya abiye 11. Temmuz 2008 @ 12:34 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan deeplove öncelikle alah sabır versın çok fena bir durum bu nasıl bi kader kiii sevenler bu sekılde ayrılabılıyor alah hiç bir seveni ayırmasın ben de coook seviyorum alahım onun acısını bana asla göstermesın ona bısey olursa ben asla yasayamammmm ........oo benimm herseyimmmmm nefes alma sebebimmmm....... 11. Temmuz 2008 @ 13:41 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan esra ya gerçekten kötü bi durum allah sabırlık wersn 16. Temmuz 2008 @ 19:36 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan libertam çok kötü bir durum allah sabır versin asla onun yerinde olmak istemezdim 17. Temmuz 2008 @ 12:19 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan KRaLFuaT Öncelikle ailelerine sabır rversin diyorum. bu haberi yeni okudum inan sevdiğim kızı aramak istiyorum malesef aile var inan içim sızladı inanki erkekliğime inat aglamak geldi sevdiğimin yanında olup ona sımsıkı sarılasım geldi ALLAHIM Ne olur bana böyle ayrılık gösterme dayanamam Dayanamam............. 17. Temmuz 2008 @ 15:58 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan free sugar arkadaşlar öncelikle çok üzücü bir durum olduğunu söleyeyim.üniversite trakya değil namık kemal üniversitesi olucak yanlış yazılmış. çünkü o akşam bende mezun oldum.o gece o haberi alanlardan biriyim allah kimseye yaşatmasın ama o arabaya okadar kişi binmkete pek akıllıca deildi.bence işin duygusallığından ziyade vurdumduymaz davranan bizlerin ailelerimize böle acıları yaşatmamız gerektiğini düşünüyorum.kaybettiğimiz arkadaşlarımızn allah ailelerine sabır versin.diğer arkadaşlarımızada geçmiş olsun diyorum bidaha yaşanmasın inşallah.. 17. Temmuz 2008 @ 23:40 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan nalan ayrılığın ne demek olduğunu çok iyi biliyorum allah sabır versin. eğer birbirlerini gerçekten seviyorlarsa obür dünyadada mutlaka kavuşurlar.ben sevdiğime kavuşamadım inşallah öbür dünyada kavuşurum.sevmek çok güzel ama sevdiğinin ellerinin arasındn kayıp gitmesi çok kötü allah sediğinle öbür dünyada sizi kavuştursun tabi benide 19. Temmuz 2008 @ 10:04 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ÇİĞDEM ALLAH SABIR WERSİN 20. Temmuz 2008 @ 18:59 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan demet allah sbır versin o acıyı alah kimseye yaşatmasın. yaşarkenayrılıgın ne demek oldugunu biliyorum ve bu acıya dahi dayanamıyorum allah kimseyi ölümle ayırmasın 22. Temmuz 2008 @ 22:24 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan enidem ALLAH!IM SABIR VERSİN...TÜYLERİN DİKEN DİKEN OLDU...KAYBETME KORKUSU HEP BENDE VARDIR.SEVDİKLERİME ZARAR GELMESİNDEN ÇOK KORKLARIM....BUNDAN DOLAYI DAHA SIKI SARILIRIM ONLARA ALLAHIM BÖYLE Bİ ACI VERMESİN 23. Temmuz 2008 @ 07:49 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan yoqq ya gerçekten çok kötü bişey yaa allah kimsenin başına vermesin..bende bi an sevdigim kişinin ölüm tehlikesini atlattık bende azda olsa acısını anlayabiliyorum ama yapmanız gerewken tek şey sabır gerçekten yaa :S 24. Temmuz 2008 @ 00:26 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan sessizliğin çığlığı AHMET YA İNANIN ŞİMDİ BEN OKURKEN AGLAMAKTAN ALAMDIM KENDİMİ BEN Bİ RADYO PROĞRAMCISIYIMVE HAFTA İÇ, HER GECE 23 TEN SONRA BÖYLE YAŞANMIŞ GERÇEK AŞK HİKAYELERİNE YER VERİYORUM PROĞRAMIM DA VE YORUMLAR YAPIP DİNLEYİCİLERİMDEN DE YORUMLLAR ALIYORUM.İNANIN YAŞLI YADA GENÇ İNSANIN SEVDİĞİNİ KAYBETMESİ KADAR ACI BİŞEY OLMASA GEREK.BEN DÜŞÜNEMİYORUM İSTER SEVGİLİM OLSUN İSTER ANAM BABAM KARDEŞİM YADA EN YAKINIMI KAYBETMEYİ NE OLUR O AN İNSAN. AMA SUDA Bİ GERÇEK TOPRAKTAN GELDİK TOPRAĞA İDAM EDİLECEĞİZ.Kİ EN GÜSELİ HERKESİ AMA HERKESİN YAŞARKEN KADRİNİ KIYMETİNİ BİLMEK ONA GEREKN SEVGİ VE ŞEVKATİ GÖSTERMEK.ALLAH\\\\\\\\\\\\\\\'IM O KARDEŞİMİZE SABIRLAR İHSAN EYLESİN MERHUMEYEDE GANİ GANİ ŞEFaATLAR KIYMET BİLELİM 24. Temmuz 2008 @ 00:47 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan sessizliğin çığlığı AHMET YA İNANIN ŞİMDİ BEN OKURKEN AGLAMAKTAN ALAMDIM KENDİMİ BEN Bİ RADYO PROĞRAMCISIYIMVE HAFTA İÇ, HER GECE 23 TEN SONRA BÖYLE YAŞANMIŞ GERÇEK AŞK HİKAYELERİNE YER VERİYORUM PROĞRAMIM DA VE YORUMLAR YAPIP DİNLEYİCİLERİMDEN DE YORUMLLAR ALIYORUM.İNANIN YAŞLI YADA GENÇ İNSANIN SEVDİĞİNİ KAYBETMESİ KADAR ACI BİŞEY OLMASA GEREK.BEN DÜŞÜNEMİYORUM İSTER SEVGİLİM OLSUN İSTER ANAM BABAM KARDEŞİM YADA EN YAKINIMI KAYBETMEYİ NE OLUR O AN İNSAN. AMA SUDA Bİ GERÇEK TOPRAKTAN GELDİK TOPRAĞA İDAM EDİLECEĞİZ.Kİ EN GÜSELİ HERKESİ AMA HERKESİN YAŞARKEN KADRİNİ KIYMETİNİ BİLMEK ONA GEREKN SEVGİ VE ŞEVKATİ GÖSTERMEK.ALLAH\\\\\\\\\\\\\\\'IM O KARDEŞİMİZE SABIRLAR İHSAN EYLESİN MERHUMEYEDE GANİ GANİ ŞEFaATLAR KIYMET BİLELİM 24. Temmuz 2008 @ 00:49 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan neslim çok üzgünüm yha insanın sevdiginden ayrıldıgı zaman bile dayanamıo ya onu tamamen kaybetmek bi daha nefes alamayacagını düşünmek,bir daha sana belkide aşık oldugun o gözleri ile bakamayacagını,elini sıkıca tutup sen hep benimsin diyemeyeeginiş,beraber hayeller kuramayacagını,aynı havayı soluyamayacagını düşünmk allah sabır versin kardeşim 24. Temmuz 2008 @ 12:16 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan KÜBRA allah sabır versin bu durumlara bende birini,çoksevdim 6 yıl konuştuk ve şimdi ayrıldık buda ölüm kadar zor nedenmi,bence sevgi eşsiz benzersiz bişiy,hele severek ayrıllmak daha zor ben onu çok sevdiğim halde ve oda beni çok sevdiğini söylediği halde beni çaresiz birşekilde bıraktı gitti.şimdi bu hikayeyi okudum ve çok üzüldüm.allahım kimseyi sevdiğinden ayırmasın diyorum ben....alah sabır versin.ben hala söylüyorum beni hiç acımadan bırakıp giden o yarime..DUY BENİ CANIM AŞKIM SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM KİMSE YERİNİ TUTAMAZ UNUTMAKTA ÖLÜM KADAR ZOR..... 24. Temmuz 2008 @ 18:49 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan tuba ya ölmeden ayrılmak insana çok koyuyorken bide ölüm ayırsa nasıl kötü bi durum olur ne kadar kötü bişey biz bi kavga ettik diye ağlayıp üzülüyoruz o insanlar ne yapıyo acaba hani derler ya bizi anca ölüm ayırır diye çok zor gerçekten çok zor bence insanlar hiç ayrılmasın hep mutlu olsunlar allah öle ayrılanlara sabır versin kim ister ki ölüp ayrılmak kim ister ki ölmek allahım düşmanımın başına vermesin 25. Temmuz 2008 @ 17:07 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan elif benimde erkek arkadaşım ölümle mücadele veriyo şu an onu kaybetmek istemiyorum allah kimseyi sevdigiyle sınamasın şu anda bu olayı okurken hakim olamadım kendime ağladım yha benimde başıma gelirse diye allah ayırlasın sevenleri bu arkadaşada sabırlıklar versin 25. Temmuz 2008 @ 17:14 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan sarimsak tüh tüh tüüüüh vah vaaaah allah sabir versin 27. Temmuz 2008 @ 21:35 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan banu allah kimseye bu acıyı göstermesin ailesine ve erkek arkadasına sabır diliyorum benim askım su an askerde ve onun gecici bir süre yanımda olmamasına bile dayanamazken böyle bişeyi düşünmek bile istemiyorum ama insanoğlu herseye dayanmak zorunda DAYANMAK ÇOK ZOR ama ALLAHIM bütün sevdiklerimden önce benim canımı alsın 28. Temmuz 2008 @ 13:38 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan cemre tüm arkadaşlara katılıyorum gerçktn çok zor bi dayanılacak bi durum allah o arkadaşa sabır versn bnmde bi sevdiim var motoru var gerçktn korkuyorum bigün bırakır giderse die allah öle bi acyı kimseye yaşatmASN 28. Temmuz 2008 @ 23:00 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan prenses Allah kimsesin basına vermesin tabikide dayanılmıcak bi durum..Allah sabırlar versin. 30. Temmuz 2008 @ 12:13 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan EDA YA GERCEKTEN COK ACI BİSEY BENDE4 SENE ÖNCE SEVDİGİMİ KABETTİM GÜNLERCE AGLADIM 4 SENE OLDU HALA UNUTAMADIM AMA ALLAH SABRINI VERİYORR ZATEN EVLİYDİ ESİ COCUKLARI DAHA COK YIKILDI COCUKLARINIDA KENDİ COCUKLARIM GİBİ SEVİYORDUM ONLARIN PERİŞAN HALİ BENİ DAHA COK YIKTI. ALLAH KİMSEYE BU ACUYI YASATMASIN GERCEKTEN COK ZOR YA. SU AN HAYATIMDA BİRİ VAR 1 SENEDİR KNŞUYORUZ İSALLAH ONU KAYBETMEM YA ONUDA KAYBETMEKTEN COK KORKUYORUMM. SEVGİ COK ZOR BULUNAN BİŞEY ARKADASLAR SEVDİNİZİNİZİN KIYMETİNİ BİLİN 3 GÜNLÜK DÜNYA YAAA 30. Temmuz 2008 @ 12:15 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza YESİL GÖZLÜ tarafindan YEŞİM BENİMDE ERKEK ARKADAŞIM ÖLÜM DÖŞEĞİNDE GÜNLER GEÇTİKÇE ERİYOR AMA BENİM ELİMDEN BİRŞEY GELMİYOR GÖZÜMÜN ÖNÜNDE YOK OLUP BİR GÜN GİDECEK DÜŞÜNDÜKÇE KAFAYI YİYERİM DURUMUM HİÇ İYİ DEĞİL NE OLUR SEVDİĞİNİZİN KIYMETİNİ BİLİN SEVENLER AYRILMASIN BEN YANDIM SİZ YANMAYIN BAŞIN SAĞOLSUN ALLAH SABIR VERSİN 31. Temmuz 2008 @ 12:21 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan songül ayrılık diyince boğazıma bişiler takılıyo çok kötü oluyorum kendimi o arkadaşın yerinde biran düşündümde ben dayanabileceğimi sanmıyorum ama bazıları iki damla yaş akıttıkları zamn birsüre sonra unutuyolar ama öyle deli sevenlerde varki sevdiği onun dünyası yaşam kaynağı o onun nefes alıp verme sebebi bakın varlıklar kaybedilince değerleri anlaşılır daha ne anlamalıyız ki şimditen sevdiğimize syölemek istediklerimizi içimize hapsetmeyip onunda bilmesini sağlamalıyız ona aşkların engüzelini yaşatmallıyız ve sonradan keşklere fırsat vermemeliyiz keşke şuan yanımda olsada ona söyleek istediklerimi söyleseydim dedirtmeyin ALLAH O ARKADAŞA VE TÜM SEVİPTE SEVENLERİ ÖLÜM AYRILANLARA SABIR DİLİYORUM arkadaşlar sevmek ve sevilmek çok güzeldir sevdiğinize ve sevginize sahip çıkın seferim seni çok seviyorum 1. Agustos 2008 @ 13:28 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan defne ne kadar kötüdür allah kimsenin başına vermesin yaaa sn okadar sev snra bi kazada allahım sn ayırma sevenleri yarrabbim 2. Agustos 2008 @ 16:51 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan yusuf allah düşmanımın başına vermesin biz böylesine şükr etmeliyiz ya o ne yapsın allah yardımcısı olsun 6. Agustos 2008 @ 19:30 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan hayattan artık umudu kalmayan benim sevdiğimde elimden uçup gitti onu bıçakladılar 6. Agustos 2008 @ 21:53 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan alev hayatta en acı şey insanın sevdıgını kaybetmesidir allah kımseye yaşatmasın allah herkezi sevdıgne kavuştursun 7. Agustos 2008 @ 00:16 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan chyda.. ben bi kere rüyamda sewdiğimin öldüğünü görmüştüm we hala etkisindeym çok ağladım...uyandııımda bile hala ağlıodum...ne zamn ondan ayrı kalsm bişe olck die korkuorm Allah kmseyi sevdiğinden ayırmasın...bu acıyı yaşatmasın.yaşaynlarada Allah tan sabır diliyorum.. 7. Agustos 2008 @ 13:34 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan DİLEK Bende yıllarımı memetime adamıştım. Hatta kızımızın adı bile belliydi EYLÜL'ümüz olacaktı. Ama o bir anda ayrılmaya karar verdi, sebepsiz ayrılık zor. Son defa konuşmaya karar verdim çağırdım onu, ağladım yalvardım leh dedi illallah demedi. naptımsa olmaz dedi. Sevgilin varsa söle dedim yemin etti olmadığına. Sonra arabayla dönerken bir anda onun dikkatini dağıtıp direksiyonu çevirmek istedim. Ama yapamadım annem napardı yapsaydım. Sadece ama sadece annemi düşündüm. Ona bişi olmadı evet ama ben şuan ölüden farksızım keşke şu insanları bulan azrail gelip beni bulsa 7. Agustos 2008 @ 20:42 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan elifim çok kötü oldum bende sevdiğimden ayrıldım isyan ediyordum neden diye ama şimdi yaşıyorya aradada olsa görüyorum ya o yeter bana şükürler olsun yarabbim benim ömrümde senin olsun aşkım her ne kadar ayrı olsakta bizim aşkımız imkansızlaştı ama hala elinde şansı olanlar birkere daha denesinler allh o gencinde yardımcısı olsun.......... 8. Agustos 2008 @ 08:34 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ŞÜKÜRLER OLSUN ALLAH dağlara taşlara vermiş ölümü dağlar taşlar dayanamamış kaldıramamış yıkılmış parçalanmı insana vermiş bakmış ki insan dayana bilio eft arkadaşlar çok zor bi drum bu gerçekten acınızı anlayabiliyorum size sabırlar diliyorum ne kadar zor olsa da ama şunu da unutmayalım ki ALLAH sewdii kişileri erken alırmış yanına bi de bu bakımdan düşünüp biraz olsun rahatlamaya çalışalım İSYAN ETMEK YERİNE ŞÜKÜR EDELİM ONLARI SEFİOMUŞ Kİ DAHA AZ GÜNAH İŞLEMELERİNİ SAĞLAMIŞ HERKESE TEKRAR SABIR DİLİORUMM 8. Agustos 2008 @ 10:55 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan yasemın ..:S grcktn cok zor bse yasamayn bılemez ama thmın edebılıorz aLLh sbr wrsın 10. Agustos 2008 @ 17:11 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan fatma çok kötü birşey gerçekten o oglanın yerinde olmak istemezdim 12. Agustos 2008 @ 13:11 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ŞİRİN ÜZÜLME EMİN OL SENİN YAŞADIKLARINI YAŞAYANLARDA VAR BEN AYNI KAZADA KAYBETTİM EŞİMİ BEN KURTULDUM AMA O ÖLDÜ SENİ EMİN OL SENDEN ÇOK ANLAYIORUM UNUTMA ONLAR BİZİ BIRAKMAYI TERCİH ETTİ VE SENDEN ŞANSLISIN HİÇ DEĞİLSE ELİN KOLUN BAĞLI DEĞİL GİDEBİLİRSİN YANINA AMA BENİM BAĞLI BANA KIZIMI BIRAKTI ÇÜNKÜ BEN GİDEMİYORUM YANINA VE BİZİM KİMSEMİZ YOK Bİ KIZIM Bİ BEN VE O YOK ARTIK YAPAYANLIZIZ BİZ KAZMIZDA ANNEMİZİ BABAMIZI VE AŞKIMIZI KAYBETTİK VE Bİ İNAT GİBİ BİZ YAŞATILDIK ÇOK ZOR EMİN OL ONLARSIZ HAYAT ÇOK ZOR 13. Agustos 2008 @ 14:16 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ßuRcu nur içinde yatsın ne diyebiliriz ki Allah qünahlarını baqışlasın... 13. Agustos 2008 @ 19:57 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan yana çok çok çok üzüldüm üzülmek az kalır asslında allah sabır ve güç versin inşallah ben sevdiğimden ayrıyım bir başkasıyla nişanlıyım şuan am hergec rüyalarda kavuşuyoruz bu bile okadar acı birşeyki dayanması güç olan sen arkadaşım nasıl dayanıyrsun buna tekrar tekrar en samimi dleklerimle allahtan sana sabır ve güç vermesini diliyorum bu dayanılmaz bir aç her aklına geldiğinde hıçkırıklara bığuluyr insan boğazın düğümlerniyor nefessiz kalıp konuşamıyorsun konuşamıyrsun 14. Agustos 2008 @ 01:43 SABIR tarafindan CANSU ARKADAŞLAR ALLH SABIR VERSİN SİZE GERÇEKTEN YAŞADIKLARINIZ ÇOK ACI AMA GERCEK... NORMALDE Bİ İNSANDAN SEVGİLİSİNDEN AYRILDIGI ZMAN BİLE NE KADAR ÜZÜLÜYO HELEKİ ÖLÜM GİBİ KÖTÜ Bİ OLAY.. ALLH SABIR VERSİN DAYANMA GÜCÜ VERSİN SİZE 15. Agustos 2008 @ 18:55 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan semin ayrılık nedir çok iyi bilirim.. nefes alamaz gibi olursun bi an için şurda şuan Allah canımı alsa yokolsam gitsem dersin.. ama bu çok başka ölüm acısını duyunca şükrediyor insan bu ayrılığa Allah ölüm ayrılığı vermesin diyor.. bu öyle bişeyi hiç bişey için umut kalmıoyor artık kelimerin sözlerin bittiği yer işte ölüm.. ama diğer türlü ayrılıkta ne olursa olsun bi şans vardır her zaman.. hiç bir zaman imkansız yoktur.. hiç bişey olmasa bile bi yerlerde nefes aldığını bilirsin.. bi yerlerde bir gün karşılaşma ümidiyle sokaklarda gezinir gözlerin.. ii kötü haberler alırsın ondan.. gözün telefonda bigün ararmı diye öyle beklersin.. bunlar için bile nefes almaya değiyor.. yaşamaya deyiyor.. tüm kalbimle dua ediyorum Allah\\\'ım sen leventimi koru.. onu sana emanet ediyorum.. 16. Agustos 2008 @ 00:40 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ezgi kazada sevdigini kaybetmek insana terkedilmiş gibi koyar çok kötüdür ...BUGÜN KANDİL ALLAH SEVENLERİ BU DÜNYA O DÜNYA KAVUŞTURSUN GÜLBAHÇELERİNDE....AMİN....AMİN....AMİN.... 16. Agustos 2008 @ 13:17 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan aşık [url][img][size][/size][/img][/url] çok seviyosa oda ölsün hem kavuşsun hem kurtulsun 17. Agustos 2008 @ 15:40 Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM... Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan ali çok kötü bir kaza geçmiş olsun aksoy_6767@hotmail.com

    18. Agustos 2008 @ 13:38
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan damla

    benimde başıma böyle birşey geldi ama benimkisi daha farklı sevgilim komadan 12 gün çıkamadı bunun ne demek olduğunu iyi bilirim

    24. Agustos 2008 @ 10:04
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafından erdi tarafindan erdi

    allah sabır versin böyle yaşanmaz gerçekten ben yaşayamam..Allah sabır versin gerçekten

    1. Eylül 2008 @ 18:40
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan dilan

    selm kardeşim bende sizinle aynı kaderi yaşıyorum allaha çok şükür benim sevdigim insan hayatta ama bizde kavuşamadık çok zor allah yardımcın olsun ama unutmaki kardeşim bu dünyada kavuşamayan ahirette kavuşurmuş üzülme kardeşim kader ne yapalım kaderde ne varsa o yaşanır ne yapalım hepimizde bir gün ölecegiz k.ib. kardeşim üzülme allah sabır versin sana hoşçakal…

    5. Eylül 2008 @ 09:29
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan merwe

    allah o çocuğa sabır versin unutulacak gibi bişey değil asla aklından silinmez böylesi bir acı.. allah yardımcısı olsun

    5. Eylül 2008 @ 10:07
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan pelinn

    allah rahmet eylesin zor hemde cok diriye ne olacakkki olan hepp olune oluyo

    14. Eylül 2008 @ 16:36
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan BARİS

    allah kımsenın elınden sewdıklerını almasın o cucuga allah sabır sewersın bu nasıl bı kaderdır kı boyle bı olay o cocuk ve onun gıbı bırsuru kısının karsına cıkıyo olmaz olsun boyle kader

    19. Eylül 2008 @ 16:11
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan dadlu kıss

    pfhhhhhhhhhhhhh çoook kötüü bir durum bu yhaa allahh hem erkek arkadaşına hemde kızınn ailesine sabır versin. ÖLÜMM eninde sonunda hepimizin yaşayacağı birşey ama hem erken yaşta hemde beklenmedik zamanda oluncaa gerçekten kötü oluoyorr allah kimseyi sevdiğinden ayırmasın…

    26. Eylül 2008 @ 08:44
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan kuzenler

    DÜNYADA İNSANIN BASINA GELEN EN KÖTÜ SEYLERDEN BİRİDİR GÖZLERİNİN ÖNÜNDE SEVDİGİNİ KAYBETMEK DİYECEK SÖZ BULAMIYORUM

    22. Ekim 2008 @ 13:30
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan JéLiß1oJuk

    émPaTi yaPıyoRumda o inSanLarın duRumunun çOk köTü oLduğunu anLıyoRum..HayaT ßu işTe caNı aLanda aLLAh wéRénDé aLLah giDen qiDmiş yapıLacak éLdn qéLén hiÇ bişéy yoq aRqadaşıMızn aiLésine aLLah saßır wéRsin diYorumm.Kendinize iyi bakmanız diLeğiyle hoŞçaqaLın..!

    25. Ekim 2008 @ 11:35
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan seda

    gerçekten de felekat bişe ya allah kimsenin başına vermesin insann kafayı yer yaaaaa allh sabır versin

    29. Ekim 2008 @ 07:31
    Re: HANİ BIRAKMAYACAKTIN Bİ TANEM… Mezuniyet dönüşü feci kaza tarafindan crazygirl..

    yorumlarin hepsini okudum ve hepiniz cok icten duygularla yazmissiniz öncelikle bende rabbimden sevenleri ayirmamasini diliyorum..
    simdi bicok yorumda ben sevdigimi kaybe3dersem deli olurum yasayamam bende kendimi öldürürüm diy3enler olmus buna tabiiki bende katiliyorum ama büyük konusmaktan korkuyorum kendim icin de3gil yasarken ölen sonsuza dek yitirdigim sevdigim icin korkuyorum böyle bi cümle kurmaya..
    cünkü ne zaman büyük konustuysam hep basima istemedigim seyler geldi sevdiklerimi hele hele hayatimda o herseylerden herkesten cok sevdigim sevdigimide3 bu büyük konusmalarimdan kaybettim..
    simdi bunu sözde diye kimse algilamasin sagin ama egerki ben böyle bi durumla karsi karsiya gelseydim ikimizden birinin canini almak icin kapimiza dayanan azraile beni al götür derdim beni dinlemez sevdigime dogru gitse inanin kendimi parcalardim benim canimi almasi icin ondan önce ben kendi canima kiyardim allahim sen lütfen kimseye böyle bi aci yasatma ve kimseyi sevdiginden ayrirarak deneme off kitlendim kaldim burda ellerim bile böyle ihtimaller üzerine yazmak istemiyo bi agirlik cöküyo ansizin üstüne..
    dedim yaa ben sevdigimi yasarken sonsuza dek kaybettimm ama onun hayatta olmasi nefes alip vermesi bile yetiyo bana insallahta böyledir kendisiyle görüsmüyorum iki üc ay yakin bi zamandir iyimi kötümü acmi tokmu morali nasil kendini suan nasil hissediyo isleri yolundami gidiyo bunlardan tamamen bihaber yasiyorum ama allahima her gece yattigimda onun icinde dua ediyorum onun ve tüm ailesi icin onlara kötü bisey olmasin diye..
    bunu hakediyomu?? o bile tartisilir ama insan sevdimi kim suclu kim hakli ayrimi yapmaksizin seviyoo..
    ben onu cok seviyorumm hemde deliler gibi gene böyle bisey gelse basimiza ben gene düsünmez bi sn canimi verirdim onun icin ama ahh su amalar yokmu artik biaraya gelmemiz imkansiz diyorum ya hic ölen biriyle yasayan birinin biarada olduguna akliniz eriyomu sizin aslinda onun benim icin artik ne kadar imkansizlastigini gördükten sonra benimde yasayan bi ölüden farkim kalmadi yaa..
    off..
    su cektigim off bile onu hatirlamama yetiyo her cümlemde her hecemde her sarkim her siirimde her gülüsüm ve her aglayisimda o sakli..
    ama o benim ölmeyen askim olarak kalacak o bitanem benim onun yeri hep bende baska kalicak..
    ben artik böyle deli ask yasamak icin cok yorgun cok bitkin ve aska yenik düstüm..
    bu deli sevdalar bana göre degil.. onun beni benim onu sevdigimin katbe kat fazlasi sevdiginide artik cok iyi biliyorumm..
    biz diyorumm ne garip..
    bundan böyle oda benim gibi kimseyi sevemez kimseleri benim yerime koyamaz cünkü onu bi ben anlarim ben onun yasamak istedigi askla severim benide bi o böyle anlar ve biz birbirimize böyle deli bi sevdayla bagliyken ayri yasamak zorunda kalacagiz ne kadar aci demi biz ne kadar zavalliasmisiz..
    en sevdigimize elimizi uzatamayacak..
    bidaha birbirimizin gözlerine bakamayacak..
    belkide birdaha eskisi gibi birbirimize gülümseyemeyecek kadar..
    hem cesaretsiz..
    hem utangac..
    hemde yeniktik..
    kaybedendik..
    ve biz istemesekte bunu böyle yasamaya mecburduk..
    acizligim öyle hat safalara gelmiski artik ben ona karsi hissetiklerimi burdan yazmak zorunda kaliyorumm..
    ona bisey olursa demiyorum demiyicemde cünkü o bunun farkinda ki benim icin ayakta kalmak zorunda güclü olmak zorunda bunu benim icin yapmasi gerektigini bilmeli..
    bunu ondan ricada etmiyorum yapicaksin diyorum ve yapmasini bekliyorumm..
    ahh sevdigimm..
    ahh kavusamadigimm..
    ahh imkansizim..
    ne hallere düstük biz böyle??
    tihh bi zamanlar birbirimize saatler hatta bazen günler boyu doyamaz sohbetleri bile isyanlara getirirken simdi ben sana böyle adresi belli belirsiz internet sayfalarindanmi yazacaktim gelmeyecegini bile bile..
    ama belkide beni görüyosundur hee duyuyorsundur sesimi ahh allahim keske böyle olsada o beni görse görürsün ama ben buna inaniyorum elbet birgün yolun düser bu siteye imkansiz diye bisey yoktur ikimizin haricinde..
    olurya bu yaziyi okursan nikim sana yabanci gelebilir..
    ama olsun sen beni yazimdan o asik oldugun duygularimi dile döküs tarzimdanda tanirsin demi bebisimm tanirsin tanirsin nasilki ben senin yazilarini her gördügümde bu benim sevdigimdir bunu sadece o böyle düsünür o böyle yazar diyorsam sende sevdigini tanirsin degilmi sevdigimm..
    imkansizim benim..
    bende kalan resimlerini sildim netten cocukluk resmini göndermistin ya en son bana onuda sildim..
    neden diye hic meraklanma neden silebilecegimi sen cok iyi bilirsin..
    sana nasil dayanamadigimi ve seni her gördügümde bikez bikez daha kahroldugumu..
    ich liebe dich..
    eLVeda!!
    PapatYaN..

    12. Aralik 2008 @ 02:56

  2. yagmur

    Şubat 7, 2009 at 6:45 pm

    ya varya zırlıyorum şuan ne kadar zor olaylar yaşanıyor çevremizde ben bole olaylar yasamadım ama yasayanların yerıne kendımı koydugumda gercekten cok ama cok zorrr allah’ım herkezın hakkında hayırlsıını versinn

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir