Oca 28, 2009
380 Views
0 0

Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi?

Written by

Evleneceginiz hanimin basi acikmi yada kapalimi olmali.
Yada esiniz evlendikden sonra kapanmalimi?

ufoss :: 14. Agustos 2007 @ 17:53 – YORUMLAR (13) – Soru? Anket? Tartisma?
YORUMLAR
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan Emrah

Acik
1. Eylül 2007 @ 20:18
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan burcu

bence guzel bi anket soru olmus ama birde neden acik veya kapali olmasini istiyorsunuz diye eklenseydi guzel olurdu….
kolay gele
2. Eylül 2007 @ 21:33
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan hakan

açık kapalı fark etmez insan olsun yeter hele evlenilecek kadında aranan şartlar açıklık kapalılık değildir davranışlarının düzgünlüğüne yüreğinin güzelliğine bakmakta yarar vardır aileside çok önemli şahsiyetli insanlar olmalı aslında herkez kendi ayarında biriyle evlenmeli hırsız bi adamın hakim kızı alması ne kadar saçma demi kendine göre birini seç açık kapalı diye ayrım yapma ama ben olsam karımın saçını ben den başkası görsün istemem
14. Aralik 2007 @ 15:16
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan ibrahim herdem

bence açık veya kapalı olması hiçde önemli degil…sen onun sevdikten sonra gerisi boş önemli olan ömür boyu onunla yaşamak
26. Mart 2008 @ 21:19
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan ezgişşşşş

bence erkeler bunu karışmamalı kadınlar ne istiyorlarsa onu yapsınlar size ne evli olsalar bileee
20. Mayis 2008 @ 17:33
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan duygu

kişinin yetişme tarsına ailesine ve yaşadı çevreye göre farq yapar acık veya kapalı olmasını istemesi. farqlı seyler ya
18. Temmuz 2008 @ 13:13
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan tarık

sonradan kapanmak istiyorsa olabilir ama asla kaalı bayanla olmaz

 

26. Temmuz 2008 @ 11:21
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan KaraGözlü

bence bi müslüman kadinin kafasi kapali olmalidir güzelligini sadece esi görmelidir..!baskalari degil..
28. Temmuz 2008 @ 11:43
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan selin

ne kadar saçma bi soru bu böyle ya ister açık olsun ister kapal sen onu nasıl sevdiysen öyle kalmalı bence benim sözlümde kapan diyip duruyo ama asla kapanmam çünkü beni açık tanıdı açıkken sevdi benine o nun için nede ailesi için kapanmam bence kadın kadındır işini yapıyosa saygıda kusur etmiyosa dürüstse dinine düşkünse ha açık ha kapalı hiç bişey fark etmez
6. Agustos 2008 @ 02:55
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan meryem

bncede çok saçma ya kapalılıkla veya açıklıkla bi insanın kişiliği belirlenmiyo ki ona göre evlenme kararı alınsın
10. Agustos 2008 @ 16:11
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan emrah

evleneceğim kız açık ve o istemediği sürece kapanmasını istemiyorum daha doğrusu şimdilik ikimizde böyle devam etmesi kanaatindeyiz ilerde ne olur zaman ne gösterir bilmiyorum ama olursa ikimizin ortak kararı doğrultusunda olur…
26. Agustos 2008 @ 00:12
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan fatma

boyle bı soru sorulması bıle cok yanlıs bence ınsan sevdgı zaman gozu bısey grmez sevdıkten snra hıc onemlı degıl bence bırakın herkez ıstedgı gıbi davarnsın tercıh meslesı ama sununda bılıyoruz kı seven ınsan kıskanctırrr
5. Eylül 2008 @ 16:18
Re: Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi? tarafindan tuğçe

çok salakça bi soru olduu için yazıyorum bn bi bayanım ve evlenen kadın açık yada kapalı kendisi ne olmak istiyos o olur kocasının karar verceği bişey diil bu
4. Ocak 2009 @ 06

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
Article Categories:
Soru? Anket? Tartışma?

Comments to Evlenecegin hanimin Basi acikmi? Kapalimi?

  • Bence hepiniz saçmaLıyosunuz .. Dinine düŞkünse dioSunZz aÇık oLup oLmamasıı önemLi deqiLmişş .. Hadii be oRdann .. Chnnemdede öLe derSiniz ArtıK ..
    ArKadaşLar Lütfen Kendinizze qeLin ..!

    SanaLBeLa Şubat 11, 2009 12:17 pm

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir