Şub 3, 2009
2361 Views
0 0

Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz )

Written by

Sesini duydugunuz anda avuclariniz terlemeye kalbiniz deli gibiasikmisiniz
carpmaya başliyorsa…
Bu aşk degil HOŞLANMAKtir

Ellerinizi ondan cekemiyor surekli dokunmak sarilmak istiyorsaniz..
Bu aşk degil ARZULAMAKtir

Yaninizda bir tek o oldugu icin onu istiyorsaniz….
Bu aşk degil YALNIZLIKtir

Herkes onunla olmanizi bekledigi icin onunlaysaniz…
Bu aşk degil SADAKATtir

Size sicak, yakin davrandigi icin onunlaysaniz…
Bu aşk degil KENDINE GUVENSIZLIKtir

Uzulmesini istemediginiz icin onunlaysaniz…
Bu aşk degil ACIMAKtir

Ona deger verdiginiz icin hatalarini hoşgoruyorsaniz..
Bu aşk degil ARKADAŞLIKtir

Butun gun ondan başka hicbir şey duşunmediginizi soyluyorsaniz..
Bu aşk degil KOCA BIR YALANdir

Onun iyiligi icin kendinizden cok şey feda edebiliyorsaniz…
Bu aşk degil YARDIMSEVERLIKtir

O uzgunken sizin de kalbiniz aciyorsa…
Işte bu AŞKtir

Tarif edemediginiz bir cekim yuzunden ondan bir turlu kopamadiginizi duşunuyorsaniz..
Işte bu AŞKtir

O herkese guclu gorunmesine ragmen icindeki zayifligi hissedebiliyorsaniz..
Işte bu AŞKtir

Başkalarini da cekici bulmaniza
ragmen hicpişmanlik duymadan onunla kalmaya devam edebiliyorsaniz..
Işte bu AŞKtir

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
Article Categories:
Aşk Sevgi Testleri

Comments to Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz )

  • Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ESRA

    ewet hemde cokk kole olmaya bile razıyımmm

    4. Aralik 2007 @ 16:02
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan BUrCu

    şimdiye kadar günlük ilişkilerden nefret etmişimdir ve çıktıgım kişileri ile biriile 3 sene biri ile 3ay birisi ile 1ay çıktım şimdiki çıktıgım kişiyi günden güne tanıdıkça eski çıktıklarımı sevmediğimi hissediyorum ve şimdiki çıktıgım kişi ile çok ciddi şeyler düşünüyorum ve ona verebileceğim bi tek canım var !!!

    7. Aralik 2007 @ 22:01
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan emine

    meğer bende aşıkmışım

    8. Aralik 2007 @ 08:47
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ecem

    çok aşığım hemde vazgeçemeyecek kadar ama imkansız birine benimki imkansız aşk

    8. Aralik 2007 @ 15:18
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ece

    hemdeee çookkkkk deliler gibiii

    8. Aralik 2007 @ 20:24
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan Mansur

    Aşka inanmam. Aşk benim için sadece yalandan ibarettir. Aşk zayıflıktır. Aşk acı çekmektir. Aşık olanın sonu, uçurum olan bir yamaçtır. Lütfen böyle konuştuğum için ksura bakmayın. Düşünceme saygı duyun…..

    9. Aralik 2007 @ 23:27
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan serseri

    evet kardeşim aşığım bişey diyen mi var aşk diye bişeyde varr hatta ben ondan vazgeçemiyorum onun için nelere katlandım onunla benim olamamı istemeyen o kadar kişi vardıkiii ama fazzla sürmedi ayrıldık bir kere dahi ona ne seni seviyorum dedim nede aşkım dedim şimdi o kadar pişmanımkii ama sölemedim nedenimde vardııı ama hala o beni bende onu seviyorum ama birlikte olamıyoruz bizimki İMKANSIZ AŞKMIŞ meğerrr

    11. Aralik 2007 @ 23:05
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan krıknkalp

    aşk die bişey yok eğr varsada beni bulmuo aşkta acı çeken taraf olmaktansa hiç aşık olmamak daha mantıklı bnce

    12. Aralik 2007 @ 01:51
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz )kübra tarafindan kübra

    bende aşıkmışım meğer hemde deliler gibi seviyorum onu bizim aşkımzızda imkansızdı ama biz o imkansızlığı yendik

    13. Aralik 2007 @ 08:36
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan OĞUZ

    BENDE ÇOK AŞIĞIMIŞIM

    13. Aralik 2007 @ 20:26
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan KARA KIZ

    BİRİNİ ÇOK SEWDİM BAŞTA SEWMEDİM ZANNETTİM AMA GERÇEKTEN ÇOK SEWMİŞİM AMA NE YAZIKKİ O ARTIK YOK BANA YAŞADIĞINI BİLMEK HUZUR WERİYOR İNŞALLAH O BENDEN DAHA MUTLU OLUR SENİ ÇOK SEWDİM MURAT HER NE KADAR BENİ BIRAKIP GİTTİYSEN DE!!!!!!!!!!! SENİ HİÇ UNUTMIYCAM SEN BENİ UNUTSANDA!!!!

    13. Aralik 2007 @ 20:30
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan özge

    artıq aşqa inanmıorum…

    14. Aralik 2007 @ 09:29
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan nurrrr

    aşkk bı an warrr bı an yookkk… we heer askında mutlaka bı sonu warr untmaın bunuu … ama bunu bıle bıle kopamamak gbıı bı aşk bısımkıdeee.. bıtıcegını bılıpp bıtırememekkk …

    15. Aralik 2007 @ 20:19
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan eda

    aşkı hissetmek çok güzel bi duygu kolay bulunmayan bulunduğunda ise kolay vazgeçilmeyecek uğruna mücadele edilecek insana hertürlü hissi yaşattıran bişi.bana gelince 5 yıkl boyunca deli gibi sevdim ama imkansızdı ve imkansız olarakta kaldı.şuanda ise sadece aşk kırıntıları var içimde…BİTMEZ

    16. Aralik 2007 @ 20:31
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan psiko…..

    AŞK…diye birşey bencede yok..war diyernlere kolay gelsin ben hep böyle inandım bu düşüncem belki birgün bozulur…ama ben SEVİYORUMMMM,BİTANEMMMM

    17. Aralik 2007 @ 16:21
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan iLknUr

    efet asLında ben asıKmısım ama haberim yokmuss :S

    19. Aralik 2007 @ 14:07
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan gamze

    meger bende aşıkmışım ondan ayrılınca anladım benim aşkımda imkansız ama ben o imkansızla rağmen sevdim ve son nefesime kadar sevicem

    21. Aralik 2007 @ 12:03
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan minire

    insan çok kolay aşık oluyor ama kolay unutamıyor böyle düşünenlerdenim

    21. Aralik 2007 @ 13:13
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz )tarafından tugba tarafindan tugba

    evet hemde cok onda herseyi tatdım hemde herseyi sevgiyi askı mutlulugu onda buldum

    23. Aralik 2007 @ 00:14
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan fatma

    o kadar seviyorumki seni ama sen bilmiyorsun ve aslada bilmiceksin herkese söyleme cesareti gösterdim ama sana gösteremedim

    24. Aralik 2007 @ 19:45
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan fatma

    belki bunları okuduğunda tanımıcaksın ama şunu bil SENİ ÇOK SEVİYORUM ama inan sana açıklayamam am bun zaman göstercek…………………

    24. Aralik 2007 @ 19:48
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan asi

    evet çok aşıgım ve gelecek ay onla evleniyorum darısı herkesin başına ya insanın sevdigiyle evlenmesi kadar güzel bişey yok süper hatta seni seviyorum kocacım

    24. Aralik 2007 @ 23:09
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan busra

    evt aşığım aşkımmm fatihhhh seni çoooookk seviyorum

    28. Aralik 2007 @ 17:08
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan kader kurbanı

    ben evli biriyle çıktım ama evli oldunu bilmiyordum bilsem o insana böyle bişey yapmazdım evli oldunu öğrenince ayrıldım aylarca ağladım bu hatayı neden yaptım diye oda herseferinde arayıp yolumu kesip bensiz yapamicanı söyladi ama yinede ret ettim onu çılğınlar gibi seviyorum bir başkasını düşünemiyorum ama bunu karısına ve çoçuklarına yapamam ben deyil karısı mutlu olsun istiyorum dogru yolda ilerliyorum

    28. Aralik 2007 @ 18:06
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan sude

    ewet bben de aşığım ve onu çok seviyoruuuum

    28. Aralik 2007 @ 18:15
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan AŞK KIZI

    BEN AŞK 6 AGUSTOS 2006 DA TANIDIM BİLİYOMUSUNUZ AŞK VAR ONUN İÇİN CANIM BİLE GÖZÜMÜ KIRPMADAN VERİRİM AŞIGIM BE KARDEŞ SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMM

    28. Aralik 2007 @ 22:11
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan sinan aslan

    aşıgım bende hemde delice izmir seni sen oldugun için degil dilegim sende oldugu için seviyorum iyi akşamlar

    28. Aralik 2007 @ 22:15
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan hazal

    ask koca bi yalan ona inananda kendini kandırıyo ask ne ya seytandan bile acımasız ne oldu ben de sevdim yıllardır bekledim gelcek beni sevcek diye onun sadece hayali vardı gözümün önün de yıllardırda ne gelen var nede giden bundan sonra gelsede istemem çünkü ben bir yalanın içinde kendimi bitiremem bu bana yakışmaz hadi by size sunu sölim asksız hayat daha güzellllll

    29. Aralik 2007 @ 10:55
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan SeNsİzİmM..

    AŞK güzel bişey yaa.. onunla olmuyoo onsuzda yaşanmıyooooo…!!

    31. Aralik 2007 @ 18:55
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan eva

    aşk mı?bence öyle bişi yokk olsadaa zamanı geçmişş
    yani eğer geçmemişse bile banahiç uğramiooo

    1. Ocak 2008 @ 15:44
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan aşk koca yalan

    [img][/img]peki eğer ona bakmaktan kendini alamıyosan nooluyon

    6. Ocak 2008 @ 10:36
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan esmer gül_gülşah

    MANSUR KARDEŞİM ÇOK Ç.OK HAKLISIN AŞK ARTIK BENİM İÇİN KOCA Bİ YALAN..AH BENİM HAYALLERİM………………………ZaliM

    9. Ocak 2008 @ 17:20
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan büş

    karakız muratı çokmu sevdin mademki sevdin neden kaybettn bnde askımı çok seviyorum ama eger onu incittysen o seni mutlakki inciterek acmış ıldun yaralarını sarıp tamamen temzleyen birinle unutmuştur iz bırakmadan

    12. Ocak 2008 @ 14:12
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan fulya

    evt hemde çok aşığım ama o beni bir türlü anlamıyor ben onu delicesine seviyorum ama o hiç yani kısacası imkansız birini çok seviyorum emre seni çok seviyorum

    17. Ocak 2008 @ 19:42
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz )tarafından cansuu tarafindan CANSU

    evt bende çok seviyorum onu ama o burda deil inş 1 ay sonra burda olcak ve çok ama çok özledim offf offf HER ZAMAN SENİ SEVDİM AŞKIM

    18. Ocak 2008 @ 14:38
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ezos

    yusuf aşkım aşıkmışım sana ben

    25. Ocak 2008 @ 14:50
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) ilhan tarafindan ilhan

    tek bi aşk bilirm oda ALLAH Aşk’ı varsa başka gerçek aşk söyleyin ?

    25. Ocak 2008 @ 18:27
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan :)gizemli

    aşkmıı aşk degildi aşktan daha öteydii ben taptımm resmennn gözüm görmedi yaptıklarını kuklası oldumm ..onun o gözlerinde beni sevmedigini hergün daha çok görerek buna ragmen sevdimmm devam ettim …aldatıldımm gine sevdimmm affetim ….

    26. Ocak 2008 @ 11:56
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan özge

    evet aşığım ama imkansız mustafa seni çok seviyorum

    29. Ocak 2008 @ 22:44
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan aSi_kIz

    malesef bende birini seviyorum ama arkadaşlar anladım ki aşk sade ve sadece ızdırap… seni seviyorum diyen herkese inanmayın ve ona bağlanmayın sonunda acı çeken siz olursuz.bu dünyada öle şerefsizler var ki ben bunlardan birini sevdiğim için çok pişmanım

    30. Ocak 2008 @ 19:29
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ada

    ben de aşıkmışım şu anda ayrıyız o da beni seviyor biliorum ama malesef ayrıyız gururumuz yüzünden birbirimizle konuşmuyoruz hergün onunla aynı otobüste gidioruz sadece gözlerimin içine bakıo kaç kişi çıkma teklifi etti ama kabul etmedim ömrümün sonuna kadar onu beklemeye karar verdim onu çok seviyorum ya

    8. Subat 2008 @ 12:48
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ELİFFF

    SeFGiii CheNnEmİİİnnn DiRiLeRi aŞHıKLaRdIR

    15. Subat 2008 @ 19:18
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan şeyma

    bende aşığım hemde deliler gibi umarım aşık olmayanlar birgün istedikerini bulurlar
    inş ben nişanlımı çok seviyorum biz küçükten beri birbirimizi seviyoruz biliyorum buna kimse engel olmıyak allah izin verirse yakında düğünümüz var sizleride bekliyorum işn askerden gelcek çok yakında AŞKIM SENİ ÇOK SEVİYORUM ŞEYMAVE RAMAZAN

    20. Subat 2008 @ 22:19
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ela

    çılgınlar gibi deli gibi aşıgım ama benımkısı imkansız bir aşk (

    25. Subat 2008 @ 14:29
    SİBEL tarafindan SİBELL

    BEN AŞIĞIM HEMDE ÇOK ONUN ADI YUNUS ONU KAYBETMEKTEN ÇOK KORKUYORUM SANA AŞIĞIM HEMDE DELİLER GİBİ

    26. Subat 2008 @ 15:15
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan buqet=)

    ben aşıq diiLmişim puhahahaha

    4. Mart 2008 @ 23:27
    Re: Aşık mısınız??? (hemde çokkkkkkkkk) tarafindan derya

    onu o kadar çok seviyorum ki ismi tayfun onu görünce kalbim hızlanıyo onu herzaman görmek istiyom onun her kötü zamanında yanında olmak istiyorum onun gözlerine baktığımda kendimi görüyorum onu diğer kızlardan kıskanıyorum aşık olmak birazda kıskanmaktır gözleri renkli ve esmer onu o kadar çok seviyorum onun için çok ağladım ama bilmiyorum o beni hala seviyo mu
    aama ben hala çok seviyorum o bana ilk teklif ettiğinde kabül etmedim ama şimdi çok ğpişmanım ahhhhhhh ahhhhhhhhh aşkım o benim o beni sevmesede ben onu hep sevicem onun için herşeyi yaparım onu ÇOK SEVİYORUM

    11. Mart 2008 @ 15:28
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan hacer

    aaaaaaaaaaaaaaaaah yekta aşıkmışım meğer sana çoooooooooooook seviyorum seni ama kalbimden kırıııııııııık bitti ben gittim sen herzamanki gibi kaszndın

    13. Mart 2008 @ 20:42
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ASKER

    Siz kendinizi aşık mı sanıyorsunuzzzzzzz
    ben sevdiğimle ortaokulda tanıştım orta üç deydim o orta iki deydi lise yi geçen sene bitirdim şu anda da iki aylık askerim ne yapacam bilmiyorum onun sesini duymadan gözüme uyku girmiyor hergün konuşuyoruz ama olmuyor işte ne yapim görmeden olmuyor dayanamıyorum ona verebileceğim bir canım var onuda hiç düşünmeden seve seve veririm onunla cehennemi cennet diye onsuz cenneti cehennem diye yaşarım yok böyle birşey tarif edemiyorum anlatamıyorum sadece yaşıyorum 6 senedir çıkıyoruz Yüce Allah’ım izin verirse askerliğim bitince önce söz sonra nişan sonrada düğün yapmayı düşünüyoruz ama öyle basit bir düğün değil tüm Türkiye değil dünya konuşacak bizim düğünümüzü…

    14. Mart 2008 @ 12:52
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan sonerci

    aşığım ama imkansızdı bitti seni çok özlüyorum şenol

    16. Mart 2008 @ 21:34
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan imkansız aşk

    bende bu aşıklar kervanındanmışım beeeee arkadaşlarrrrrrrrrrr
    seni ÇOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKK SEVİYORUM AŞKIMMMM CESUR

    17. Mart 2008 @ 19:38
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan thedoctor 🙂

    aşığımm benn yaaaa Senii ÇOkk ama Çokk Seviyorumm aşkım beniimmm :$

    22. Mart 2008 @ 17:59
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan aylin

    ASKMI ASK BENCE ACI ÇEKMEKTEN BASKA BİŞEY DEGİLDİR

    18. Nisan 2008 @ 19:21
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan MAVİŞ

    BAYRAM SANA AŞIKMIŞIMDA HABERİM YOKMUS

    18. Nisan 2008 @ 19:42
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz tarafindan pelin

    ewt aşığım hemdee çokk senı çokk sewıyorum aşkımmmm

    8. Mayis 2008 @ 19:00
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan

    ewet aşığım selçuk seni çok seviyorum

    13. Mayis 2008 @ 09:34
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan pınar

    gökhan duy sesimi seni çokk sewiyorum

    13. Mayis 2008 @ 18:38
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz )ECE tarafindan ECE

    HEMDE ÖLESİYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    14. Mayis 2008 @ 13:21
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan İBRAHİM KUŞ

    bana bakın arkadaslar bu zaman da ask diye bişey yoktur ask eski devirlerde bu zamanda ask ü kelimeye bakar s.e x eger sevgide bunu yapanlar varsa buna ask diyolar işte bu en adi serefsizliktir ASK LEYLA İLE MEJNUN ASLI İLE KEREM FERHAT İLE ŞİRİN DONEMİNDE VARMIS BU ZAMANDA ASKLAR YALAN HERSEY YALAN ARKADASLAR
    ALDANMA COCUKSUN MAHSUM YÜZÜNE
    MUTLAKA TERK EDİP GİDECEK BİR GÜN
    SANMA SEVER GİBİ GORUNDUGUNE
    SENİ SEVMİYORUM DİYECEK BİR GÜN
    (******** YARALI *************)
    İSYANKAR SOKAKLARIN GÜNAHKAR DELİKANLISINDAN TÜM YALAN ASKLARA GELSİN
    ( ELAZIĞLI )

    21. Mayis 2008 @ 08:49
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan Asik olan bir zavali

    Derler ya en güzel ask zor olandi! beraberken bir birimizin kiymetini bilemedik, ayrildik o baskasiyla cikti diye bende evlendim, su an onu o kadar cok özlüyorumki ve biliyorum onunda aklinda hala ben varim annesinin cabalarina ramen hala evlenmedi. Kaybedikten sonra degerimizi anladik ama simdik cok gec cünkü bir kizim var, hic bir zaman sevdigim insanla yasiyamiyacagim, aklimdan cikmadigi halde!!!!

    22. Mayis 2008 @ 00:04
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan seray

    benim düşüncem size saçma gelebilir ama ben elerime ilk evlenceğim kişini elinin değmesini ve ömür boyuncada elerimin onun elerine değmesini istiyorum ben bunu kime sölediysem ilk kez bi kızdan bunu duyuyoruz filan dediler. bide şu var sen bugün birisiyle çıkıyosun aşığım deliler gibi diyosun onu bıraktıktan sonra çıktığın öteki çocuğada aşığım seni seviyorum diosun ona sölediğin sözlerin aynını ona diosun sence bu aşkmı?

    7. Haziran 2008 @ 17:45
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan fatoş

    evet ya bende aşığım galiba

    10. Haziran 2008 @ 19:01
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan eLif

    Bende a$ikim.. teSt yapmama qerek yOkki.. cOk SewiyOrum..

    2 sene 4 aydir beraberiz, daha niCe seneLer beraber oLCaz biz.. <3

    11. Haziran 2008 @ 04:04
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan nazz

    ask buyukannem hastayken dedemın eğilip onun ayaklarına oje surmesı bence.onu bunu bılmem ama onlar bırbırlerıne hala asıklar.ben nazzzz

    13. Haziran 2008 @ 23:57
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan MERVE

    Bende birine deli gibi aşıgım ama o bunu anlamıo ne yapcam onsuz nefes bile almak istemiyorum

    14. Haziran 2008 @ 16:24
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ceycan

    ewet birine aşığım onsuz yaşamak hiç güzel bişey deil onu çok seviyorum ve de onu asla kaybetmek istemiyorum...!!

    18. Haziran 2008 @ 17:18
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan olga

    eve5t aşığım hemde deliler gibiseni seviyorum sonerrrrrrrrrrrr aşkımsın seni hep seveceğim inşallah bir gün sende beni biraz seversin

    22. Haziran 2008 @ 19:44
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan EzGi

    18 Eylül 2006 dan beri imkansız olduğu halde ona aşığım ve ondan asla vazgeçmeyeceğim.B&E

    26. Haziran 2008 @ 03:56
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan yanlız kalp

    AŞK ESKİ BİR YALAN ADEM ile HAVVA dan KALAN...

    26. Haziran 2008 @ 14:44
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan mojo

    ben aşık oldumu zaten bılıodum... ona hiç bunu solemedim ama AŞKIM SENİ ÇOOK SEVİORMM!..

    3. Temmuz 2008 @ 14:04
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan DİLARA

    aşkta sadakatta vardır acımada yardımseverlikte vardır bunlar olmazsa aşk olmaz ki BENCE

    16. Temmuz 2008 @ 12:40
    Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan hakan olcer

    ben onu çok seviyorum ama o bilmiyor .oda beni sevyor ama belli etmek istemiyor.aslında bazen pot kırıyor ben aldırmıyorum.bi ara çıkmıştık ama o günden beri arkadaş kaldık ama hala onu çok seviyorum benim kara gözlüm oo bitterim o benimm...

    19. Temmuz 2008 @ 14:58
    asr-ı saadet >>d3m3TR<< tarafindan demet ömerrrr seni çok seviorummm yazıyı okudumda AŞK dediğimiz şey işte o bnde war..!!!)))) 24. Temmuz 2008 @ 13:41 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan £l!f.. meger ne çok aşıkmışımda haberim yok : ben ona resmenn aşıgımmmm... aşkım bnm 29. Temmuz 2008 @ 17:29 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan isimsizz siz aşıksanız eger karşınızdakide sizi sevdiğinizi biliyorsanız bırakın bunu o yapsın tıpkı bana yapılan gibi bu çok güzel bişi 30. Temmuz 2008 @ 20:20 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan isimsizz EWET HEMDE ÇOK AŞIKTIM ONUN BENİ SEVDİĞİMİ BİLMİYODUM AMA ANLIYORDUM VE BEKLEDİM EN SONUNDA SÖLEDİ AŞIK OLMAK ÇOKKKKKKKKK GÜZEL HEM SEVMEK HEM SEVİLDİĞİNİ BİLMEK ÇOK GÜZEL [size] [url][img][/img][/url] [/size] 30. Temmuz 2008 @ 20:24 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan gülçin eed aşk die bişey var nedensiz sevmek bence şuan aşklarımın en güselini yaşıyorum valla sizde yaşayın ve görün 30. Temmuz 2008 @ 21:36 AŞIĞIMM tarafindan AŞIK YAŞAYIN DİOSUN AMA ARKADAŞIM ÖYLE KOLAY DEĞİL GERÇEK AŞKI BULMAK BEN AŞIĞIM AMA BENİMKİSİ KARASEVDA..AMA UMUDUMU YİTİRMİCEM 7. Agustos 2008 @ 10:45 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan deliler gibi asigim bir aydir nisanliyiz ve asik ne demek onu deliler gibi seviyorum ölüyorum onun icin ben ama cokta kiskaniyorum siteye uygun degil belki ama yardima ihtiyacim var beni sevdigini biliyorum ama elimde olmadan paranoyakliklarim sürüyor ya beni aldatirsa ya baskasina bakarsa ya beni birakirsa vs... bu kiskancligim iliskimizi cok yipratiyor, ondan bekledigim sadece ilgi ama istedigim ilgiyi bulamiyorum yada bana yetmiyor cünkü o cok calisiyor bos zamanlarida genelde aksam ondan sonra oluyor ozamanda yanima gelse bile yanliz kalamiyoruz ve bu beni inanilmaz rahatsiz ediyor ne yapmaliyim bana akil verim lütfen ;-( 12. Agustos 2008 @ 15:15 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ßuRcu süpeRmiş yaa.. bnde asıqım 14. Agustos 2008 @ 23:24 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan ßüsRa hemde deliler qbi aşıqım ona 26. Agustos 2008 @ 16:25 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan kısmet YUSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF DUYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY BENNNNNNNİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ BEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ SEVVVVVVVVVVVVİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİYYYYYOOOOOOOOORUMMMMMM 27. Agustos 2008 @ 18:20 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan psiko-cemre arTık aŞk keLimesi biLe canımı yakmaya yeTioR..!!!! Bidaa aŞık oLmamaya yemin eTTim..! aşk oLmıcak hayaTımdaa... bi kez sevdim hayaTımı hiçe saydım.. onun uğRuna öLmeye kaLkTım ama o ....... :@:@ 24. Eylül 2008 @ 14:09 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan AHMET SANA DELİLER GİBİ AŞIĞIM IŞIL SENİ ÖLENE KADAR SEVMEK İSTİYORUM 29. Eylül 2008 @ 11:32 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan crazygirl.. ya bu ne sacma bir test ben bu kurallari koyanin mantigina ask anlayisina göre yasamak zorundamiyim askimi.. askta kurallari ben koyarim yok o böyle3 o söyle düsünüyor ben simdi bu cevabi verir böyle hareket edersem dogru bu olur insanlar benim askimdan emin olur banane yaa ben böle seyleri hic takmiyorum kim ne düsünüyosa düsünsün ben askimi seviyomuyum ona bunu hissettirebiliyomuyum olay bitmistir hadi bu anketi yapanada gecmis olsun.. dogruluk payi yok degil ama ona deger veriyosaniz o sizin arkadasinizdir yaninizda bitek onu hissediyosaniz bu yalnizliktir bu ne yaa evet hatta yanimda olmadiogi halde onu yanimda hissediyorum evet yalnizimda buda dogru hele sorun ama niye cünkü ben yanlizligimda onu buldugum icin bunu seciyorum.. sesini duydugumda tabiiki kalbim yerinden firlayacakmis gibi oluyor o yanimdayken terliyorum heyecanlaniyorum bu hoslanmaksa tabiiki ben askimdan hoslaniyorumda hoslanacamda yok elini tutarsan onu hep icinde yaninda hissetmek istersen bu arzulamaktir yaa ben askimi arzulamiyacamda kimi arzulayacam bunlarin hepsi bi bütündür ve sevgi ask bunlarin hepsini icinde barindirisa o ask gercek ask olur yok onu seviyomusun dersen susacaksin susmayacam abi anlatabildigim kadar anlatacam inadina haykiracam ama gene basaramiycam ama sessizde kalmiyicam bunu ona gösterebilmek icin mücadele edicem anliyomusunuz yaa cok kil oldum simdi bu ankete hayret bisey yaa neyse fazla uzatmak istemiyorum bu konuyu 11. Aralik 2008 @ 01:51 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan Gunka hem hoslaniyorum,hem arzuluyorum,hemde deli gibi asigim 6. Ocak 2009 @ 06:30 Re: Aşık mısınız??? ( Asikmisiniz ) tarafindan yalnizim bence ask var ama karsilik;li oldugu surece bende asigim ama verdigim sevginin karsiligi olmadan ya bende iste boyle asigim neise ask sabir ister beklice sabredicem bir umutla seni bekliyorum yuregimdeki bir ask la ben seninim GECE GOZLUM sen ise bir baskasinin ama unutma senden sonraki tek yarim KARA TOPRAK olcak hala bir umutla bekliyoru............ 17. Ocak 2009 @ 08:4

    admin Şubat 3, 2009 5:45 am
  • aşkımı özledim

    ömer Şubat 4, 2009 4:36 pm
  • BEN HARUNU COOOOOK SEVIYORUM

    tugba Şubat 6, 2009 11:33 am
  • ewt asıgım hmde kopkler gıbı asıgım cok sevıorum Allah kahretmesn ya ama ask acıdır herseye rgmn onu cok cok cok cok cok sevıorm

    suraaa Şubat 6, 2009 12:13 pm
  • ben bu hayyat sadece birine aşık oldum ama qerçekten çok sewdim ama o hiçbir zaman bilmedi artık bilmesinide istemiom ben şuana kadar bir çok kişiyle çıktım ama hiçbirini sewmedim çıkmamın sebebi özqürü sewdiğim çocuqu unutmaktı ama unutamıyorum tam unuttum dediğim zaman o benim karşıma çıkıyor ona hayyat mutluluklar dilerim kime nereye giderse gitsin hayyatta hep mutlu olur inşallah seni sewiyorum seni hayatım boyunca unutmayacağım

    gözde Şubat 10, 2009 8:49 am
  • birisini çok sevdim o beni sevmedi artık aşkın olduuna inanmıorum ama gerçekten aşıkmışım ondan sonra kimseide sevemedim

    liseli Şubat 11, 2009 11:33 am
  • eed hemde çoq başkasını sewio ama umrumda bile deil o başkasını sewio diye ben ondan vaz geçemem sadece aşkımı kalbime gömerim ve ölenedek onunla olduğumuzun hayaliyle yaşarım beni sewmesede ben onu kalbimin derinliklerine kazıdım berki başka bi zmn başkasına aşık olurum ama bişey biliyorum hiç kimseye ona aşık olduğum kdr aşık olamam

    frkn_nslhn Şubat 11, 2009 2:05 pm
  • Ben bENi seVen biriNi cOk kırdım dUygularına hiççE saydım gercek seVgiyi simDi bulldum vee daHa çokk YEni onu çok kıRmış olsamdaa onun bni hala sevmesini seViyorumm ona bişEy olck diee hp korkuyorumm nefEsim oldu artık asık mıyım bglandımmı bilmiorum ama inş. hiç bitmmez onla hyt süper onu çooook seviyorum hep sevicem

    bEnde a$ığm Şubat 12, 2009 10:31 am
  • bende sevdim halada sevıyorum benı ona ceken bişey var ama ne old bilmiyorum bır turlu ondan kopamıyorum.2 yıl oncesinde birdenbire oda aramadı bende aramadım o gunden beri konusmuyoruz.ne ona nede kendıme neden dıye soramadım.ama burada soyluyorum ismi turgut onu çok seviyorum ve sevgililer gununu kutluyorum o benım birtanem.

    aysu Şubat 13, 2009 9:08 am
  • eet yaaa ben aşığıııım hemde çooookk ama işler o kadr ktü oldukiii napcamı bilemiooorrrmmmm….

    gülsüm Şubat 13, 2009 11:59 am
  • evet aşığım onunla çıktığım içinde çok mutluyum seni çok seviyorum hakan

    yeşim hakan Şubat 14, 2009 4:46 pm
  • megerse bizde dedliler gibi aşıkmışız birbirimize ne güzelmiş seviyorum diyebilmek herkes sevdigine kavuşur inşallah

    esra ve orhan Şubat 15, 2009 10:27 am
  • aşk aşk deniliyor ama bu devirde aşkın olduğunu sanmıyorum.yanılıyorda olabilirim.çok sevdim karşılıkda gördüm ama yanıldım meğer adam bedenim için karşılık vermiş hani nerde bana olan aşkı dile kolay 4 sene çıktık bensiz yaşayamazdı ayrıldık niye yaşıyor hala ölsün hadi.palavra ya her şey yalanlardan ibaret.eğer hayatta çıkarsızca gerçek saf bir aşk varsa ömür boyu kölesi olmaya razıyım

    ziynet Şubat 15, 2009 5:03 pm
  • aşğım hemde deliler gibi
    ama çok pişmanım.
    sevmek yalan

    bu kızın sevgilisiyim.. söylediklerinin hepsi yalan…
    bu kız hem beni seviyor hemde bana söylediği gibi aşık..
    kimse söylediklerine sakın inanmasın..
    msj yollayanı oyarım…

    sevgi arsızı Şubat 16, 2009 5:02 am
  • aşıktmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm köpekkkk gibi
    hala aşıım köpek gibi ama bitti
    aldattı ve bitti…
    hala ağlıorm hala onu düişünüorm hala o üzüldüünde üzülüorm
    tüm yaptıklarına rağpmn mutlu olmasını istiorm ama bitti
    bi daha asla başklamamak üzere,
    tüm güzel hayaller, beraber geleceimiz,onla geçirceim saatler ilişkimiz bitti geride kalan şeyler ise ona olan aşkım ve gözyaşlarım…

    qbra Şubat 18, 2009 10:17 am
  • gerçekten çok aşığım ama bnm sevdiğim beni sevmiyor aslında çokta imkansız değil ama neticede imkansız ben onu seviyormuyum bilmiyorum ama sevdiğime inaıyorum çoğu zaman ben ne yapçam yha ztn o başkasını seviyor bnm onu sevdiğimi bilmiyorr uff allahım..

    Helin Şubat 19, 2009 10:54 am
  • bende aşık oldum aşk çok güzel bişey yaşamak onunla olmak .ama bitti biz ayrıldık şimdi başkasıyla nışanlı ama ben onu unutmcam ilk günkü gibi kalacak sevgisi

    karanfil Şubat 20, 2009 2:54 am
  • BEN METİN ÇOK ŞEREFSİZİM .BÜTÜN BUNLARI HAKETTİM SEVGİLİM BENİ TERKETTİ.DİRENSEMDE DIŞARI BELLİ ETMESEMDE KÖPEKLER GİBİ SEVİYORUM.BEN ZAVALLIYIM.SEVDİĞİMİN AHI VARDI KIZ KARDEŞİN OLSUN SENDE AYNI ÇEKTİRDİKLERİNİ YAŞA DEDİ.VE ŞİMDİ BİR KIZ KARDEŞİM DOĞDU .BU ALLAH TARAFINDAN ÇEKİCEĞİM VAE DEMEKKİ

    metin Şubat 21, 2009 7:35 pm
  • bende asigim seviyorm ama imkzsız ask bizmki ama ben inanyrm biz kaznacgz askım seni çok seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

    esmerim Mart 2, 2009 2:32 am
  • evet aşıgım onu çok seviyorum istese canimi bile veririm o bnim herşeyim aldıgım nefesim

    ceylan Mart 6, 2009 3:08 am
  • işte bn aşiğim hmde cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook

    omerrr Mart 8, 2009 5:53 am
  • bende aşıgımmmmmmmm hemde köpek gibi seviyorum onu

    tugba Mart 9, 2009 6:52 am
  • bende aşıgımmmmmmmm hemde köpek gibi seviyorum onu

    tugba Mart 9, 2009 6:52 am
  • birini çok sevmiştim hep kandırdı ama artık inanmıycam ona adı aliydi zonguldaga askere gitti unutamıyorum belkide hatırlamak istiyorum ancak şimdi bi sevgilim var adı resul oda beni çok seviyo bende onu ama aynı eski sevgilim gibi yarı yolda bırakcak diye korkuyorum

    tugba Mart 9, 2009 6:59 am
  • ARKADAŞLAR ; YOLUNE ÖLÜRÜM, SENİ ÇOK SEVİYORUM, AYRILAMAM, KOPAMAM, UNUTAMAM FALAN FİLAN BUNLARIN HEPSİ NE YAZIKKİ YALAN. İNSAN DAHA DORUSU AŞIK OLAN İNSAN TARTIŞMA ÇIKACAK OLSA BİLE YALAN SÖYLEMİYORSA VE NE OLURSA OLSUN BAŞKASINA GÖZLERİ FİLDİRDEMİYORSA ANCA O İNSAN MUTLULU HAKETMİŞ DEMEKTİR DELİ GİBİ DEĞİL DELİKANLICA SEVMEK VARDIR BU DEVİRDE KİM SADIK Bİ İNSANI BULMUŞSA O İNSANA SAHİP ÇIKSIN. UNUTMAYIN HER KADININ İÇERİĞİ AYNIDIR SADECE DIŞ ŞEKİL OLRAK FARKLIDIRLAR ÖZELLİKLER AYNIDIR BU YÜZDEN HİÇ ALDATMAYA HAVALARA GİRMEYE GEREK YOK, BU ERKEKLER İÇİNDE GEÇERLİ HEPSİNİN BOYU AŞA YUKARI AYNI GHERKES AYNI GÖREVİ YAPIYOR O YÜZDEN ERKEKLERİDE ALDATMANIN Bİ ANLAMI YOK DIŞ ŞEKLİNİ ZATEN SİZ KABULLENMİŞSİNİZ.

    ORHAN Mart 23, 2009 11:15 am
  • o haytıma girdiğinde ayrılsak ne olur ki cnm 2 güne unturum dedim ama olmadı ayrıldk ama bn onu hiç unutamadım ama onun unuttuğunu düşünüyodm çnkü her mesajında kesn kavga ediyoduk ama oda unutmamş sensz yapamıyorm dedi bnde onu unutamamıştm zaten yeniden başladık hala dewam ediyo ONU ÇOK SEVİYORUM bnce sonunda üzülmek war diye bu duygulardan kaçmak çok saçma bu duyguyu yasamk bile yetr

    selin Mayıs 11, 2009 4:27 pm
  • evet aşığım hemde delicesine onun için canımı veda edercesine hemde

    melek960 Ağustos 7, 2009 9:09 am
  • nette tanidiginiz bir hayale asik oldunuzmu hic ben oldum onu ilk gordugumde oyle guzel bakmistiki bi daha hic unutmdim o bakisi hayatimda bir kez asik oldum oda olmayacak bir zamanda

    asik olmak hayal kurmak kadar kolay
    unutmaksa hayalin gerceklesmesi kadar zor

    OZGE Eylül 7, 2009 1:40 pm
  • Bende bundan 1 yil tanistik onu cok seviyordum ama beni cok uzdu ve sozu attim sonra aylarca ozur diledi baristik hersey guzl giderken tekrar ayrildik ztn ailem bilmiyodu konustugumu cunku istemiyolardi yane imsaknsizdi gene aylarca ayri kaldik simdi tekrar konuyoruz ama ailem bilmio kesinlikle istemiyor bende emin deilim ona asigim O da bana asik beni cok uzdugu icin cok hatlar yaptigi icin onunla mutlu olurmuyum beni mutlu edermi gercekten bilmiyorum allah asiklarin yardimcici olsun IMKANSIZ ZOR ASKIM SENI COK SEVIYORUM….

    NsRn Eylül 26, 2009 12:50 pm
  • evt ben gerçekten aşıkmışım hemde o kadar çok aşığımki etrafımda olan biteni bile bilmiyorum

    Aşksız prenses Şubat 25, 2010 12:13 pm
  • kadeqsız kız 21.o3.2010. oo.33 efet qercekten onua asıqım vesımdı ayryız o baska ellerde ama suan onunla olmak ıcın nelr vermezdımkı….KISACASII BEN SANA HALA DELILER qibi asıqım 🙁

    merwe Mart 20, 2010 4:34 pm
  • Evet seviyorum, hem de cok seviyorum. Onun icin hersey yaparim, bazen problemlerimiz olmasina ramen bir-birimizi cok seviyoruz. ALLAH mutlulugumuzu cok gormesin, daim bizi birarada etsin. AMIN.

    SEVINC Mart 23, 2010 7:33 am
  • BENİM ADIM ASLAN 5 YIL YANINDA ÇALIŞTIGIM Bİ USTAM VAR USTAM DEDİGİM AMCAM 10 YAŞINDAN 15 YAŞINA KADAR BANA HAYATI ÖGRETTİ OGLU GİBİ SAYDI ONUNDA Bİ KIZI VAR BENDEN 6 AY UFAK BEN BU KIZI 16 YAŞINA KADAR KARDEŞİM GİBİ SAYDIM AMA ONU GÖRDÜKÇE ONDAN AYRILMAMAK İSTEDİM NEDENSE YAŞIM ŞU ANDA 18 YAŞINDAYIM BU İSTEK ÖYLE Bİ BÜYÜDÜKÜ ONDAN HİÇ AYRILMAK İSTEMİYORDUM AMCAM AMA KIINI BAŞKA Bİ AKRABASINA VERECEK MİSAFİRLİGE GİTTİGİMİZDE AMCAMA KIZLARIN KİME GİDECEK DİYE SORULDUGUNDA ONUN YERİ ÇOKTAN BELLİ DİYOR BU LAFI DEDİGİ ANDA SANKİ YIKILIYORUM O BANA AŞIKMI BİLMİYORUM AMA BANA Bİ DEGİŞİK GİBİ BAKIYO SANKİ HOŞLANIYOR GİBİ BEN NE YAPACAM HAYAT BENİÖLE Bİ SIKIŞTIRDIKİ BAZEN DÜŞÜNÜYORUM EGER O KIZI BAŞKASI ALIRSA BEN NE YAPARIM DİYE BAZEN AMCAMIN KARŞISINA ÇIKIP KIZINI DELİ GİBİ SEVİYORUM DEMEK İSTİYORUM BAZENDE ELİM KOLUM BAGLI OTURUYORUM BEN NE YAPICAM ARKADAŞLAR

    ASLAN Haziran 21, 2010 3:22 am
  • bende çoqq aşkıgımm birine hemde allaha atapar gibi tapıyorum onaa beni sevdigini söylüyor ama ben hiççde sevdigini sanmıyorum menfaati için bnimle birlikte bana öle geliyorr şimdi yanımda deill benden çok uzaklarda yinede telde falan konuşuyoruzz ama onu görmden yanımda hisssetmeedenn elleriniii tutamadan yapamıyorumm öle kötü günler geçiriyorum kiii her gününm bir cehennem yüregimde depremler varr onu düşünmedigimm bi ana bi saniyem bile olmuyorr herşerde heryeyde onun izleri hatıraları varr kalbimm bi başkası için atmıyor artıkkk ondan uzakta çok acı çrkiyorum hemde onun beni sevmedigini bile bile bu acılara katlanıyorumm sevmekk hep acı çekmek miii neden insanınn en çokk istedigi hayallerii gerçek olmaz offff off ne aykutumu unuta bilecek kıadar zaman geçecek nede geçen zaman aykutu tuğçeye unutturmaya yetecekkk o untsa dahiii ben hepp onu kalbimde ilk gün kii aşkımlaa sevecegimm herkess duysunnbenim kii gerçekk aşkk 3günmlük 5 günlük deilll son nefesime kadarr aykut diyecemmm cnm aşkım benim bitanem :((((

    kader mahkumu Kasım 16, 2010 7:11 am

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir