Yazılmış Değil !! Yaşanmış Aşk Hikayeleri !!!
♥ ♥ ♥ @şk ♥ ♥ ♥
.........................

Elim kelimelerin kabzasında şimdi. döndürüyorum hayatın çarkı feleğini.
bir sesli harf satın alıyorum. (A) iki tane de çok sessiz harf hediye ediliyor bana biriken bonuslarımla. (Ş), (K).
elde var AŞK.
üç harf, tek hece,
AŞK,
(A)dam ile (K)adın arasındaki (Ş)ey,
AŞK, tüm dillerde,
(A)yn, (Ş)ın, (K)af
(A)yın parlaklığı gibi (Ş)avkı vuruyor (K)af dağının zirvesine.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

16 Yorum >> “♥ ♥ ♥ @şk ♥ ♥ ♥”

  1. sema dedi ki:

    aşk tek kelimeyle anlatılmaz onun için aşkı anlatmak bu sayfayada sığmaz……….

  2. sema dedi ki:

    BİRDE AŞK İÇİN ÖLMEK GEREKİR

  3. sema dedi ki:

    SEVMEK Mİ AŞK MI ARKADAŞLAR

  4. sema dedi ki:

    AŞK BİR SUDUR İÇİNE DÜŞEN BOĞULUR

  5. aşk m dedi ki:

    sevmek herseyden once sevmekk onla olmak ve onla ölmek… bir zamanlar aşk sevgi nedir bilmiodum ama onla ne kadar gzel anlamlı bir mukemmellik oldgnuy anladm… çok zorlu snvlarla sınandık ama ellermzy bırakmadık… ve şmdi diormkii varlğım varlğna armagan olsun sevgli… rabbim son nefesmy kollarnda vermeyi nasip etsin..

  6. sona dedi ki:

    semekmi azp yoksa sevilmemekmi

  7. eraslan bozkurt dedi ki:

    Sıralaması da tutsaymış tam olucakmış ama güzel bi yaklaşım bence <3

  8. tosun dedi ki:

    aşk bir sudur iç içkudurrrr:D

  9. serenay dedi ki:

    aşk çok güzel bişey ama sakın sevilmeden sevme sonra üzülüyorsun am sevmek herşeyden güzel dir mesela ben seviyorum hemde çok of be oşuan uzak larda ama harzaman benim yanımda ama benim sevmedimi sanıyo ama yanılıyo çünkü ben onu çok seviyom hemde hiç kimsenin sevemice aşk la seviyom adıda mustafa çok sevdim ben sevdimbu hayata 1 kişiyi sev dim ama o anamadı seven insan gitmez o nişanıdı bikişile ona nişanıken hiç anesinin yanına gitmemiş demek onu daçok sevmiş ama boşver benim aşkım 2 mizede yeter ama sevcek seniz ikten sevdirin sonra sevin arkadaş lar by by

  10. serenay dedi ki:

    seniçok seviyorum aşkım inan sen benim yaşama sebebim sin aşkım inan bana seni sevmek günahsa tüm günahların benim olsun eyer birgün senin aşkın dan ölürsem benim mezarım senin kalbin olsun aşkım serseri aşkım benim canım aşkım kimilir napıyon aşkım senin canın yanarsa ben yaşayamam aşkım buna inan serseri aşkım sen 1 kere öldün ben1000 kere oldüm aşkım bunu okudun zamaN AKLININ UCUNA BEN GELİYİM AŞKIM sen benim HERŞEYİM SİN AŞKIM evde sinin yüzün den n bütün cam ları indirdim aşkım SENİ SEVDİM DEN AŞIYIM DİYOM İNAN MIYON BANA TEK YOL BIRAK TIN KEN DİMİ ÖLDÜRMEK AAAAŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞKKKKKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIMMMMMMMMM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK AMA ÇOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM AŞKIM BEN ÖLÜRSEM BENİ SENİN KALBİNE GÖMSÜNER AŞKIM BY

  11. serenay dedi ki:

    BUŞARKIYI DİNE AŞKIM FUNDYY-GAMZEYDE UNUTBENİ 2011
    AŞKIM

  12. serenay kardelen dedi ki:

    deprem gibi girdin gönüme fahyatı çizdin kalbime enkazlar bırak tın üzerime acılar hala bek lemek te yine de seviyorum seni 8.4 şidedin de aşkım gel artıkın nolur dayanamıyorum artık<3<3<3<3<3<3<3

  13. SERENAY KARDELEN dedi ki:

    SEVENİ SEVECEKSİN SEVEN İÇİN ÖLECEKN SİN SEVMİYORUM DEME BİRGÜN SEN DE SEVECEKSİN <3 <3 <3 <3 <3

  14. SERENAY KARDELEN dedi ki:

    AŞKIM SEN OLMASAN BERN YAŞAYAMAM AŞKIM
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 SERENAY MUSTAFA AŞKIMBENİM SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM AŞKIM BENİM <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  15. d@ml@m dedi ki:

    seniiiiiiiiiiiiiiçokkkkkkkkkkksvm

  16. fidan dedi ki:

    cok sevim hemde cok ama ama o neyapti bir kizin yuzunden benden ayrildi..iki gun once bir mesaj geldi telefonuma seni cok seviyorum o kizla olmuyr seni istiyorum diye anlamiyorum sen nasil insansin?? Onun icin benden vazgectin simdi benim icin ondan vazgeciyorsun.Biliyorum cok salak oldugumu biliyorum salaklar gibi sana tekrar inanacagimi biliyorum simdi geri donsen tekrar seninle eskisi gibi olacagimi ve yine yalanlarina inancagimi biliyorum.

Aşk için Yorumla